رئیس اتحادیه نانوایان مشهد گفت: مجموع تعداد نانی که توسط شرکت نان رضوی و واحدهای نانوایی تاکنون تامین و در سه روز گذشته در اطراف حرم رضوی توزیع شده، قریب ۹۰ هزار قرص نان شامل نان لواش، بربری، سنگک، تافتون و تنوری بوده است.

۹۰ هزار قرص نان در اطراف حرم رضوی توزیع شد

به گزارش قدس آنلاین، مصطفی کشتگر در رابطه با وضعیت فعالیت غرفه‌های توزیع نان در اطراف حرم مطهر رضوی اظهار کرد: ایجاد غرفه‌ در اطراف حرم رضوی برای توزیع نان اولین بار است که انجام شده است. در حال حاضر ۱۹ غرفه توزیع نان توسط شهرداری در چهار ضلع حرم مطهر رضوی افتتاح شده که نان پنج غرفه از این غرفه‌ها توسط شرکت نان رضوی و نان ۱۲ غرفه دیگر توسط اتحادیه نانوایان مشهد تامین می‌شود.

وی با بیان اینکه از فردا حجم توزیع نان بیشتر خواهد شد، عنوان کرد: طی ۲ روز گذشته علی‌رغم وجود مشکلاتی مانند ترافیک که توزیع نان را با مشکلاتی مواجه می‌کرد، ۹۰ هزار قرص نان در اطراف توزیع شد. برای روزهای آتی و با حل شدن این مشکلات روند توزیع نان تسریع می‌شود.

کشتگر اضافه کرد: علاوه بر نانوایی‌های اطراف حرم نانوایی‌های سطح شهر نیز در حال فعالیت است و با تمهیدات صورت گرفته سهمیه نان و توان پخت واحدهای نانوایی در مشهد بیشتر شده است. اکثر شهروندان در اطراف حرم رضوی دنبال نان داغ هستند اما تعداد واحدهای نانوایی در اطراف حرم رضوی کم است. به همین جهت سال گذشته با مشکل شلوغی‌ واحدهای نانوایی اطراف حرم مطهر رضوی مواجه بودیم اما امسال این مشکل با ایجاد غرفه‌های توزیع نان تا حدودی حل شده است.

منبع: ایسنا

انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.