سرپرست گروه قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی گفت: پانزدهمین نمایشگاه قرآن و عترت مشهد پس از ۲ سال وقفه به خاطر شیوع ویروس کرونا، امسال در ماه مبارک رمضان برگزار می‌شود.

نمایشگاه قرآن و عترت مشهد پس از ۲ سال وقفه برپا می‌شود

به گزارش قدس آنلاین، حمید صمدی گزارش داد: این دوره از نمایشگاه قرآن و عترت در روزهای ۲۱ تا ۳۰ فرودین ماه امسال به مدت ۱۰ شب از ساعت هشت تا ۱۷ به صورت حضوری و غیر متمرکز با حمایت شهرداری مشهد در ۱۳ منطقه شهری برپا خواهد شد.

وی بیان کرد: امسال ۱۴ نمایشگاه قرآن و عترت در مشهد با احتساب نمایشگاه آستان قدس رضوی در ماه مبارک رمضان برپا است.

مدیر هماهنگی نمایشگاه‌های قرآن و عترت خراسان رضوی افزود: امسال برگزاری نمایشگاه قرآن و عترت به اتحادیه موسسات و تشکل‌های قرآن و عترت استان واگذار شده است و بر اساس توافق حاصل شده، ۴۰ درصد از این نمایشگاه ها در مناطق حاشیه شهر مشهد برگزار می‌شود.

صمدی تاکید کرد: رویکرد این نمایشگاه بیشتر در حوزه جهاد تبیین در مسائل قرآنی و همچنین تبیین دستاوردهای قرآنی برای مردم است.

وی بیان کرد: برپایی جنگ، کودک و نوجوان، نشر مکتوب، نشر دیجیتال، عفاف و حجاب، مشاوره، مسابقات، ترتیل‌خوانی و قرائت قرآن توسط قاریان نوجوان از دیگر بخش‌های نمایشگاه قرآن و عترت در مشهد است که برای مناطق مختلف شهر برنامه‌ریزی شده است.

سرپرست گروه قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی اظهار کرد: تاکنون ۱۰ شهرستان استان برای برگزاری نمایشگاه قرآن و عترت اعلام آمادگی کرده‌اند که پیش‌بینی می‌شود تعداد نمایشگاه‌های قرآنی در شهرستان‌های استان به ۱۵ نمایشگاه افزایش یابد.

انتهای پیام

منبع: ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.