۸ فروردین ۱۴۰۱ - ۲۱:۱۲
کد خبر: 792353

فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران گفت: هم اکنون تردد وسایل نقلیه در محورهای شرق استان تهران به صورت روان و عادی در جریان است.

 ترافیک روان و عادی در محور هراز و فیروزکوه

به گزارش قدس آنلاین، ایرج کهریزی  در خصوص اوضاع ترافیکی محورهای شرق استان تهران، اظهار کرد: تردد وسایل نقلیه از دو مسیر رفت و برگشت محور هراز عادی و روان در جریان است و خودروها به مرور درحال عبور از این محور مواصلاتی کشور هستند.

وی گفت: در تعطیلات نوروزی مسافران با رعایت مدیریت زمان سفر، مسافرت خود را به گونه‌ای زمانبندی کنند تا با ترافیک‌های مقطعی مواجه نشوند و به حداقل زمان مسافرت برسند.

فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران بیان کرد: عبور و مرور وسایل نقلیه از دو لاین رفت و برگشت محور فیروزکوه روان و بدون مشکل در جریان است و خودروها به سهولت در حال عبور از این محور مواصلاتی هستند.

کهریزی افزود: عبور و مرور انواع وسایل نقلیه از دو مسیر رفت و برگشت محور امام رضا(ع) و بزرگراه حرم به حرم نیمه سنگین عادی و روان گزارش شده و مسافران به مرور و با حضور ۱۰۰ درصدی عوامل پلیس راه درحال عبور از این محورها هستند.

فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران با بیان اینکه حادثه خاصی در محورهای مواصلاتی شرق استان تهران، رخ نداده، یادآور شد: مسافرانی که قصد عبور از محورهای هراز و فیروزکوه را دارند، می‌بایست با تجهیزات کامل زمستانه، پوشاک گرم، مواد غذایی کافی و باک پر از بنزین، همچنین اطمینان از سالم بودن سیستم‌های فنی و گرمایشی خودرو اطمینان حاصل کرده و سپس وارد این محورها شوند.

وی بیان کرد: هموطنان با رعایت کامل مقررات راهنمایی و رانندگی، مدیریت زمان سفر، فاصله طولی مناسب نسبت به خودروهای جلویی، عدم ارتکاب تخلفات حادثه ساز مانند سرعت، سبقت و انحراف به چپ سفری ایمن و بدون خطر را برای خود و دیگر هموطنانمان رقم بزنند.

انتهای پیام/

منبع:فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.