جانشین ستاد اجرایی خدمات سفر استان کرمانشاه از افزایش ۲۳درصدی ترددهای جاده‌ای در ایام نوروز خبر داد.

افزایش ۲۳درصدی آمار ترددهای جاده‌ای نوروزی در کرمانشاه

به گزارش قدس آنلاین، منوچهر فخری در سومین جلسه ستاد اجرایی خدمات سفر شهرستان صحنه اظهار کرد: آمار ترددهای جاده‌ای استان در ۱۰ روز گذشته نسبت به مدت مشابه سال قبل رشد ۲۳درصدی را نشان می‌دهد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کرمانشاه، افزود: نکته بسیار مهم این است که با وجود افزایش زیاد ترددها، آمار تصادفات جاده‌ای ۱۷درصد و آمار مرگ و میر تصادفات ۳۳درصد کاهش داشته است.

وی با بیان اینکه این عملکرد نشان‌دهنده افزایش ایمنی سفر در جاده‌های استان کرمانشاه برای گردشگران است، گفت: با رفع نقاط حادثه‌خیز و نظارت بیشتر پلیس می‌توان این آمار را بیشتر کاهش داد.

فخری در ادامه با بیان اینکه شهرستان صحنه از جایگاه ویژه‌ای در حوزه گردشگری برخوردار است، افزود: ایام نوروز فرصت بسیار خوبی است که این شهرستان را به خوبی و کامل معرفی کنیم.

وی گفت: سراب دربند یکی از جاذبه‌های گردشگری ممتاز استان است که اگر به درستی معرفی شود می‌تواند سالانه هزاران گردشگر را به این منطقه بکشاند.

جانشین ستاد اجرایی خدمات سفر استان کرمانشاه استفاده از ظرفیت فضای مجازی برای معرفی جاذبه‌ها، راه‌اندازی غرفه‌های صنایع‌دستی در مراکز مهم گردشگری و افزایش خلاقیت در زیباسازی شهری را از جمله مواردی دانست که باید بیشتر به آن توجه شود.

هنچنین علی صابر معاون گردشگری استان در این جلسه اظهار کرد: تاکنون ۴۶ جلسه ستاد اجرایی خدمات سفر در سطح استان کرمانشاه برگزار شده است.

 معاون گردشگری استان کرمانشاه افزود: در سطح استان ۲۲ ایستگاه اطلاع‌رسانی برای گردشگران با همکاری هلال احمر دایر شده است.

وی همچنین در خصوص ورود گردشگران به شهرستان صحنه گفت: در هشت روز گذشته بیش از ۱۲هزار نفر گردشگر از تفرجگاه‌های شهرستان صحنه بازدید کرده‌اند.

صابر افزود: در شهرستان صحنه پنج اقامتگاه بوم‌گردی، یک پذیرایی بین‌راهی، یک مجتمع خدمات رفاهی و دو مدرسه برای اسکان و خدمات‌دهی به مسافران فعال هستند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا
 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.