مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی گفت: چهار هزار و ۱۰۰مبلغ در ماه مبارک رمضان با حضور در مناطق تبلیغی شهر و روستا ارزش‌های ناب اسلامی و مبانی انقلابی را تبیین خواهندکرد.

بیش از چهار هزار مبلغ طی ماه رمضان معارف اسلامی را در خراسان رضوی تبیین می‌کنند

به گزارش قدس آنلاین، حجت الاسلام هادی صاحبقرانی افزود: یکی از مباحث بسیار مهم در جریان نهضت تبلیغ ماه مبارک رمضان بحث قرآن و توسعه ارزش‌های قرآنی است که امسال محور فعالیتها تفسیر سوره نور است و مانند سالهای گذشته جلسات تفسیر در مساجد و ادارات و مراکز قرآنی برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی در اجرای فرامین مقام معظم رهبری جهاد تبیین را مهمترین اولویت تبلیغی ماه مبارک رمضان قرار داده است و این ماه فرصت بسیار مناسبی برای تبیین اولویت‌های تمدن نوین اسلامی و توسعه ارزشهای انقلاب است.

مدیر کل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی گفت: علاوه بر جهاد تبیین که از اصلی‌ترین محور تبلیغات ماه رمضان است بحث شعار سال که "تولید؛ دانش بنیان و اشتغال آفرین" است هم از محورهای اصلی تبلیغ ماه رمضان خواهد بود.

صاحبقرانی افزود: جمعیت و فرزندآوری، آسیب‌های اجتماعی مانند اعتیاد، طلاق، خشونت، مساله عفاف و حجاب و آسیب‌های خانواده نیز از جمله موضوعات تبلیغی مبلغان و متولیان تبلیغ در ماه رمضان است.

منبع: ایرنا

انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.