فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی گفت: در مسیر تبیین انقلاب اسلامی ابتدا باید جایگاه ولایت برای مخاطبان تبیین شود تا بدانند این نهضت با رهبری این ولایت چه دستاوردهایی دارد و دشمن چرا بر این ارزش‌ها می تازند.

 در تبیین انقلاب اسلامی، ابتدا باید جایگاه ولایت تبیین شود

به گزارش قدس انلاین و به  نقل از روابط عمومی قرارگاه منطقه ای شمال شرق نزاجا، امیر سرتیپ کیومرث حیدری فرمانده نیروی زمینی ارتش امروز در اولین گردهمایی جهاد تبیین ویژه فرماندهان و روسای ارکان ستاد و مسئولان بازرسی یگان های قرارگاه منطقه‌ای شمالشرق نزاجا در مشهد اظهار کرد: در مسیر تبیین انقلاب اسلامی ابتدا باید جایگاه ولایت برای مخاطبان تبین شود تا بدانند این نهضت با رهبری این ولایت چه دستاوردهایی دارد و دشمن چرا بر این ارزش‌ها می تازند.

وی افزود: امروز جهاد تبیین فریضه قطعی و فوری است و در این فوریت باید دستاوردهای انقلاب اسلامی تبیین شود.

امیر سرتیپ حیدری خاطرنشان کرد: دشمن امروز بدنبال تخریب اقتدار ما در جغرافیای هستی است و ما باید با جهاد تبیین به دنیا بفهمانیم قدرتمندیم.

وی تاکید کرد: از نشانه های قدرت ما، مذاکره ۵ کشور قدرتمند دنیا در مقابل ما در موضوع برجام است. این قدرت برگرفته از قدرت رهبری و مکتب ما است و نشانه دیگر قدرت دفاعی ما در منطقه و دنیا است.

فرمانده نزاجا در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به ضرورت احیای فرهنگ انقلاب اسلامی گفت: امروز دشمن اصل انقلاب را با ۱۴۳ شبکه رادیویی و تلویزیونی با سخن ‌پراکنی دشمنانه خود مورد هدف قرار داد است تا ما را از اعتقاداتمان تهی کند و لین اعتقادات را بی اثر کند. لذا ضرورت جها تبیین بیش از پیش مورد توجه قرار می گیرد.

وی خاطرنشان کرد: از مهم‌ترین ابعاد جهاد تبیین، جهاد فرهنگی است و در این راه نیز باید ابتدا با نفس خود و سپس با دشمن خارجی مبارزه کرد.

تعارض نظام اسلامی با نظام استکباری، تعارض بین حق و باطل است

حجت‌الاسلام والمسلمین شعبانعلی صالحی نسب رئیس اداره عقیدتی سیاسی نزاجا نیز در این همایش گفت: تعارض نظام اسلامی با نظام استکباری، تعارض بین حق و باطل است و به همین جهت، جبهه استکبار با تمام توان و در عرصه‌های مختلف تلاش دارد با نظام اصیل اسلامی مقابله کند.

وی افزود: راهبرد اصلی در جهاد تبیین، هم افق بودن با ولی و رهبر جامعه در فکر و اندیشه  و قلب است که در این مسیر، مقاومت در عرصه‌های مختلف و کسب آمادگی های لازم، ضروری است.

رئیس اداره عقیدتی سیاسی نزاجا با اشاره به تاثیر سخنان فرماندهان بر کارکنان جوان، فرماندهان را افسران جنگ نرم دانست که باید دغدغه مندانه اهداف و دستاوردهای انقلاب را بیان کنند و در مقابل، از دشمنی‌های بیش از ۴۰ ساله علیه انقلاب نیز سخن بگویند.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.