کارشناس فوتبال و هافبک پیشین تیم فوتبال استقلال با بیان اینکه تغییرات در ترکیب آبی‌پوشان همه را متعجب کرد، گفت: سرمربی استقلال نباید دروازه بان این تیم را تغییر می‌داد.

تصمیم مجیدی به استقلال لطمه زد/ تغییرات برای آبی‌ها دردسرساز شد

به گزارش قدس آنلاین، ستار همدانی، در خصوص شکست استقلال برابر نساجی و حذف این تیم در مرحله یک‌چهارم نهایی جام حذفی گفت: استقلال بازی خوبی را مقابل نساجی از خود به نمایش گذاشت. این دو تیم در بازی‌های لیگ برتر هم در ۹۰ دقیقه به تساوی دست پیدا کرده بودند و هیچ‌کدام برنده از زمین خارج نشدند.

وی ادامه داد: مشکل استقلال بدشانسی بود، البته آنها از چند موقعیت خوبی که داشتند، استفاده لازم را نبردند در غیر این صورت می‌توانستند در دقایق ابتدایی دروازه نساجی را باز کنند.

هافبک پیشین تیم فوتبال استقلال در مورد انتقاداتی که از فرهاد مجیدی به دلیل تغییرات زیاد در ترکیب تیم به وجود آورده بود، گفت: استقلال بازیکنان بسیار خوبی دارد و این تغییرات مشکل زیادی برای این تیم به وجود نمی‌آورد. نفراتی که نیمکت‌نشین بودند، بازی خوبی از خود به نمایش گذاشتند اما شاید عجیب‌ترین تغییر، جابجایی رضایی با حسینی درون دروازه بود. حسین حسینی این روزها بهترین دروازه‌بان لیگ و از تجربه بالایی برخوردار است. با بودن حسینی درون دروازه، استقلال می‌توانست در ضربات پنالتی موفق عمل کند و نبود او به استقلال ضربه زد.

همدانی افزود: شاید هم استقلال نساجی را دستکم گرفته بود و فکر می‌کرد می‌تواند در ۹۰ دقیقه کار را تمام کند اما نساجی با ارائه یک بازی منسجم و به دور از حاشیه تمام راه‌های نفوذی استقلال را بست تا بازی به وقت اضافه و در نهایت پنالتی کشیده شود بنابراین در ضربات پنالتی تجربه گلرها و البته تا حدودی شانس هم دخیل است.

هافبک پیشین تیم فوتبال استقلال اظهار داشت: معتقدم زمانی که بازی به وقت اضافه کشیده شد، مجیدی باید حسینی را وارد زمین می‌کرد تا از تجربه‌اش در ضربات پنالتی استفاده کند اما این اتفاق نیفتاد و در ضیافت پنالتی‌ها، حقیقی با تجربه برابر رضایی جوان کم‌تجربه عملکرد بهتری داشت.

وی خاطرنشان کرد: استقلال از گردونه رقابت‌های جام‌حذفی کنار رفت و حالا باید تمام تمرکزش را بر روی لیگ بگذارد. با توجه به تعطیلی لیگ تا اواسط اردیبهشت ماه آبی‌ها می‌توانند تمرینات خوبی را انجام داده و خود را آماده شروع ۶ هفته پایانی لیگ کنند تا بتوانند با همین فاصله امتیازی که با پرسپولیس دارند، نتیجه قابل قبولی گرفته و به قهرمانی برسند.

همدانی در پایان در خصوص انتقاداتی که از داوری این دیدار صورت گرفت، گفت: بهتر است در مورد داوری صحبت نکنیم و مطمئناً کارشناسان نظراتشان را در این باره ارائه خواهند کرد اما در مجموع در بعضی صحنه‌ها عملکرد داور خوب نبود و می‌توانست قضاوتی بهتر داشته باشد.

منبع: مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.