سرمربی تیم فوتبال فولاد ایران از AFC درباره تعیین ورزشگاه‌های تیم‌های گروه سوم در لیگ قهرمانان آسیا انتقاد کرد.

انتقاد جواد نکونام به AFC نسبت به تعیین ورزشگاه محل بازی های فولاد

به گزارش قدس آنلاین،  جواد نکونام روز چهارشنبه در کنفرانس خبری پیش از بازی تیم فولاد در لیگ قهرمانان آسیا مقابل آهال ترکمنستان، اظهار داشت: ما تا همین دیروز و پیش از شروع مسابقات درگیر مشکلاتی از جمله ساعت شروع بازی‌ها و استادیوم مسابقات هستیم.

وی با بیان اینکه فوتبال ایران آن رابطه‌ای که باید داشته باشد را ندارد تا بتوانیم مشکلات این چنینی را برطرف کنیم، افزود: ما از روز اول درخواست داشتیم ساعت بازی تیم فولاد به نحوی باشد که شرایط تمام تیم‌ها یکسان باشد و با AFC هم در این خصوص نامه‌نگاری کردیم اما موافقت نشد.

سرمربی تیم فوتبال فولاد ایران گفت: تیمی پنج بازی خود را در یک استادیوم انجام می‌دهد و آن جا به نوعی ورزشگاه خانگی آن تیم می‌شود و تیمی مثل ما باید بازی‌های خود را در استادیوم‌های مختلف انجام دهد بنابراین این شرایط برای همه تیم‌ها یکسان نیست.

وی با بیان اینکه به نظرم شرایط خوبی را برای تیم‌هایی مانند الغرافه فراهم کرده‌اند، ادامه داد: این تیم پنج بازی از ۶ دیدار خود را در یک استادیوم انجام می‌دهد که به آن عادت دارد و به نوعی تیم‌های دیگر مقابل آن میهمان هستند، این شرایط برای ما خوب نیست و ضرر می‌کنیم.

نکونام تاکید کرد: از فدراسیون فوتبال ایران گله‌مندم زیرا هیچ توجهی به تیم‌های خود نمی‌کند اما فدراسیون‌های فوتبال تیم‌های گروه ما پیگیر هستند.

وی گفت: ما حتی برای تغییر ۳۰ دقیقه‌ای در زمان تمرین هم به مشکل برخوردیم. در هر صورت شرایط برای تیم‌ها یکسان نیست و ارتباطاتی که وجود دارد، کمک کننده است در حالی که ما زور و ارتباطی نداریم.

نکونام درباره بازی فردا تیمش نیز بیان کرد: شناخت کافی از حریف داریم و در واقع به نوعی با تیم ملی ترکمنستان بازی داریم. به نظرم آنها از نظر فنی و تاکتیکی با برنامه هستند و بازی سختی خواهیم داشت البته هدف ما صعود به مرحله بعد است و باید برای آن تلاش می کنیم.

سرمربی فولاد گفت: باید تمرکزمان روی صعود از گروه‌مان باشد، البته چندین بار گفته‌ام گروه ما سخت‌ترین گروه است. باید کمی حرفه‌ای‌تر عمل کنیم تا مثل بازی‌های قبل که می‌توانستیم برنده باشیم با حداقل امتیاز از زمین خارج نشویم.فردا باید بهترین عملکرد را داشته باشیم تا موفق باشیم.

دیدار تیم های فولاد ایران و آهال ترکمنستان از ساعت ۲۱:۴۵ روز پنجشنبه در عربستان برگزار می شود.

منبع: ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.