رئیس پایگاه دهم پلیس امنیت عمومی پایتخت از دستگیری عامل فروش تجهیزات نظامی غیرمجاز و کشف ۸۰ عدد اسپری گاز اشک آور خبرداد.

 دستگیری فروشنده تجهیزات دفاعی/ کشف ۸۰ عدد اسپری گاز اشک‌آور

به گزارش قدس آنلاین ، رئیس پایگاه دهم پلیس امنیت عمومی پایتخت از دستگیری عامل فروش تجهیزات نظامی غیر مجاز در فضای مجازی و کشف ۸۰ عدد اسپری گاز اشک آور خبر داد.

سرهنگ یزدان سلیمان‌آبادی در تشریح جزییات این خبر گفت: در پی رصد اطلاعاتی در فضای مجازی ماموران این پلیس به صفحه ای برخورد کردند که کاربر آن به فروش تجهیزات نظامی غیر مجاز مانند دستبند، اسپری گاز اشک آور، شوکر و ... اقدام می کرد که با انجام پایش اطلاعاتی هویت و مخفیگاه وی در حوالی پامنار شناسایی و نتیجه بررسی های انجام شده در اختیار مقام قضائی قرار گرفت.

رئیس پایگاه دهم پلیس امنیت عمومی تهران تصریح کرد: با اخذ دستور قضائی سرانجام در صبح روز بیست و پنجم فروردین ماه تیمی از ماموران به نشانی متهم اعزام و موفق شدند پس از چند ساعت تعقیب و مراقبت متهم را در مخفیگاهش دستگیر و در بازرسی از آن مکان ۸۰ عدد اسپری گاز اشک آور کشف کنند.

این مقام انتظامی به اشاره به اینکه متهم به تهیه و توزیع غیر مجاز این اقلام معترف شد خاطر نشان کرد: متهم برای سیر مراحل قضائی به دادسرا معرفی شد. 

انتهای پیام/

منبع: فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.