۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۶
کد خبر: 796673

سخنگوی شورای شهر تهران از در دستور کار قرار گرفتن بهسازی تئاتر شهر با محوریت سازمان زیباسازی خبر داد.

بهسازی تئاتر شهر در دستور کار است

به گزارش قدس آنلاین، علیرضا نادعلی در نشست خبری که به‌مناسبت روز شوراها برگزار شد، ضمن گرامی‌داشت روز قدس و یادآوری اهمیت این روز و تسلیت درگذشت نادر طالب‌زاده و تبریک پیشاپیش عید فطر گفت: روز شورا گرامی‌داشت زحمات مشترک اعضای شورا و دوستان رسانه‌ای ماست که در کنار ما فعالیت کرده اند و در اینجا در حضور این عزیزان از زحمات آن‌ها تشکر می‌کنم.

نادعلی در پاسخ به سوالی در خصوص نام‌گذاری یکی از معابر به نام نادر طالب‌زاده اظهار کرد: نامگذاری معابر فرایندی دارد. گاهی اوقات بزرگان ادبیات و هنرمندان پیشنهاد می‌دهند. در خصوص مرحوم طالب زاده چندین تماس رخ داد که آن فرایند انجام شود و این موضوع حتماً برای ما وظیفه ایجاد می‌کند.

نادعلی با اشاره به قرارگاه‌های پایتخت گفت: قرارگاه به معنای همکاری دستگاه‌های مختلف و مردم است و باید برای حل موضوعات قرارگاه تشکیل داد و در این میان بحث جمعیت یکی از مهمترین موضوعات کشور است.

وی ادامه داد: شهرداری تهران دستگاهی بزرگ و تأثیرگذار است و بر همین اساس دست به تشکیل قرارگاه جمعیت زده است.

سخنگوی شورای شهر تهران در خصوص روند تخصیص طرح ترافیک ویژه خبرنگاران گفت: در سال‌های قبل این موضوع در معاونت حمل و نقل متمرکز شده بود که جنس ارتباط آن با رسانه تعریف شده نیست؛ به همین دلیل، مرکز ارتباطات شهرداری بهتر می‌تواند این موضوع را تمشیت کند و در عین حال تاکید شده که سلیقه و گرایش در این امر دخالت نداشته باشد.

وی عنوان کرد: در خصوص تئاتر شهر به دلیل عدم رسیدگی‌های ممتد با آسیب‌های زیادی مواجه هستیم. جلسات متعددی با معاونت هنری وزارت ارشاد داشتیم و انشاالله با محوریت سازمان زیباسازی و برخی دستگاه‌های دیگر طرح بهسازی آن را در دستور کار خواهیم داشت.

منبع: مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.