فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تلاش‌ها و مجاهدت‌های صادقانه مرحوم طالب‌زاده را موجب افتخار همرزمان، همکاران و علاقمندان او دانست.

مجاهدت‌های صادقانه مرحوم طالب‌زاده موجب افتخار است

به گزارش قدس آنلاین، سرلشکر حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پیامی، درگذشت مرحوم نادر طالب‌زاده را تسلیت گفت.

متن پیام تسلیت سرلشکر سلامی به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

انالله و انا الیه راجعون

درگذشت هنرمند مجاهد، انقلابی و خستگی‌ناپذیر مرحوم «حاج نادر طالب‌زاده» که در زمره چهره‌های نامدار رسانه‌ای جبهه انقلاب محسوب می‌شد؛ موجب اندوه و تأثر فراوان گردید.

بی‌شک تلاش‌ها و مجاهدت‌های صادقانه و مثال‌زدنی وی در میدان هماوردی جبهه رسانه‌ای انقلاب اسلامی با شبکه‌های رسانه‌ای سلطه و صهیونیسم که منشأ آگاهی مخاطبان و اعتلای گفتمان انقلاب اسلامی و مقاومت و استکبارستیزی در این عرصه شد، ماندگار و موجب افتخار همرزمان، همکاران و علاقمندان ایشان و راهنمایی معتبر برای ادامه دهندگان راه وی است.

این ضایعه غم‌انگیز را به ملت شریف و قدرشناس ایران اسلامی به ویژه خانواده مکرم و آحاد مجاهدان و فعالان جبهه فرهنگی و رسانه‌ای انقلاب اسلامی تسلیت عرض می‌نمایم. از درگاه خدای کریم و نعیم برای او مغفرت و رحمت واسعه الهی و همجواری با امیرالمؤمنین علی بن ابی‌طالب(ع) و برای داغدیدگان ارجمند و عموم بستگان و دوستداران آن مرحوم صبر، شکیبایی و سکینه قلبی مسئلت می‌جویم.

سرلشکر پاسدار حسین سلامی

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی

منبع: مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.