وزیر کشور گفت: در وزارت کشور درصدد طراحی سازمان پسماند هستیم که بتواند مشکلات این حوزه را مدیریت و با کمک سرمایه گذاران بخشی خصوصی، استفاده از فناوری‌های مناسب و کمک مردم و شهرداران مسائل این حوزه را برطرف کند.

سازمان مدیریت پسماند طراحی و راه‌اندازی می‌شود

به گزارش قدس آنلاین، احمد وحیدی امروز در  بدو ورود به استان کرمان در فرودگاه بین المللی آیت الله هاشمی رفسنجانی در پاسخ به سئوال یکی از خبرنگاران افزود: موضوع پسماند مساله جدی است و بیش از ۷۰۰ نقطه برای تجمیع پسماندها در کشور وجود دارد که در یک برنامه قرار است این تعداد به ۲۰۰ نقطه کاهش یابد.

وی با اشاره به اینکه پسماند مسائل مختلفی از جمله مسائل فناورانه، موضوعات شهری، مسائل محیط زیستی و غیره دارد، اظهار داشت: پسماند از موضوعات نسبتا پیچیده ای است و تاحدودی می توان گفت به اندازه کافی به آن توجه نشده و در برخی از نقاط شرایط نسبتا حادی در این زمینه داریم.

وزیر کشور با بیان اینکه نیاز است شرکت ها و سرمایه گذارانی به این حوزه ورود کنند، اظهار داشت: در حوزه مدیریت پسماندها موضوعات متعدد را دنبال می کنیم تا به غفلت های این حوزه فائق شویم و مشکلات را حل و فصل کنیم.

وحیدی در ابتدای سخنانش گفت: امروز برای تکریم برادر عزیزم جناب آقای دکتر زینی وند و معرفی دکتر فداکار به عنوان استاندار جدید کرمان خدمت مردم شریف این استان رسیده ایم و در کنار آن چند بازدید و جلسه با فعالان عرصه های مختلف را خواهیم داشت.

به گزارش ایرنا، وزیر کشور ظهر امروز (شنبه) در سفری یک‌روزه از طریق فرودگاه بین المللی آیت الله هاشمی رفسنجانی وارد کرمان شد و بدو ورود مورد استقبال استانداران جدید و پیشین، فرماندهان سپاه، ارتش و نیروی انتظامی و جمعی از مدیران این استان قرار گرفت.

شرکت در آیین معارفه استاندار جدید کرمان از جمله برنامه های سفر احمد وحیدی اعلام شده است.
محمدمهدی فداکار در نشست یازدهم اردیبهشت سال جاری هیات دولت، به عنوان استاندار جدید کرمان انتخاب و جایگزین «علی زینی‌وند» شد.

پیش از این «علی زینی‌وند»   از ۲۱ آبان ۱۳۹۹ عهده‌دار مسئولیت استانداری کرمان بوده است.

منبع: ایرنا

انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.