سوال از حمید سجادی در مجلس درباره تعارض انتخابات در ۱۰ فدراسیون‌ ورزشی با سند تحول دولت طی روزهای آینده کلید خواهد خورد.

 احتمال طرح سوال از وزیر ورزش در مجلس درباره ۱۰ فدراسیون ورزشی

به گزارش قدس آنلاین، عباس مقتدایی نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی طی نامه ای به وزیر ورزش و جوانان، خواستار عمل به اجرای سند تحول دولت مردمی در مورد روسای فدراسیون ها شد.

متن نامه نماینده اصفهان در مجلس به این شرح است:

جناب آقای دکتر سجادی

وزیر محترم ورزش و جوانان

باسلام و احترام

همانگونه که مستحضرید مدتی پیش سندی از سوی دولت ابلاغ شد که بر اساس آن، ریاست کارکنان وزارت ورزش و جوانان در فدراسیون های ورزشی خلاف این ابلاغیه است. بر اساس سند تحول دولت مردمی که در ۸ اسفند ماه سال گذشته به اعضای هیات دولت ابلاغ شد، عضویت کارکنان وزارت ورزش و جوانان در اداره امور هیات ها، فدراسیون ها، کمیته های ملی المپیک و پارالمپیک و صندوق حمایت از پیشکسوتان و قهرمانان ورزشی ممنوع می باشد.

در همین راستا با توجه به ابلاغ رئیس جمهور محترم، مسئولیت اجرای مفاد سند تحول در موارد مربوط بر عهده وزرا و بالاترین مقام مسوول در دستگاهها ذی‌ربط می باشد.

بر اساس گزارش های واصله روسای بیش از ۱۰ فدراسیون ورزشی، کارمند رسمی وزارت ورزش و جوانان هستند و فعالیت آن ها بر اساس سند تحول دولت مردمی، در فدراسیون ها خلاف ابلاغیه رئیس جمهور محترم می باشد. لذا مستدعی است دستور فرمایید باقید فوریت برنامه و رویکرد جنابعالی در خصوص اجرای این سند، جهت پیگیری های آتی و نظارتی، برای اینجانب ارسال شود. از حسن توجه جنابعالی قدردانی می نماید.

انتهای پیام/

منبع: فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.