رئیس مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری گفت: ۱۳۰ مدیر ناکارآمد شناسایی و از کار خود بر کنار شدند .

رییس‌جمهور بر اطلاع رسانی دقیق تاکید دارد/۱۳۰ مدیر ناکارآمد شناسایی و برکنار شدند

به گزارش قدس آنلاین، حجت الاسلام احمد صالحی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای رسانه به ویژه مرحوم طالب زاده و شهید شیرین ابوعاقله، افزود: رییس جمهوری بر اطلاع رسانی دقیق تاکید دارد و جهاد تبیین را هم که رهبری آن را باز کرده است، در باب جنگ رسانه اطلاع رسانی به موقع شده است و در حال حاضر با پاسخگویی می تواند فضای بانشاط در جامعه را ایجاد و فضای اعتماد از بین رفته را اعتمادسازی کند. 

وی گفت: مجموعه‌ای که بنده مسئولیت دارم اسم مبارک مردم بر تارک آن نقش بسته است. و منظور ما از مردم از هر رنگ و نژاد و طیف است و هر کس که دغدغه کشور را دارد و برای اعتلای آن خدمت می کند برای ما ارزشمند است و این‌ها پایه‌گذاران انقلاب هستند.

** ۱۳۰ مدیر ناکارآمد شناسایی و از کار برکنار شدند

رییس مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری با بیان اینکه در این مدت ۱۰ ماهه، ۴۰۱ مدیر از مدیران دستگاه‌ها ارزیابی شده اند، گفت: ۱۹۰ مکاتبه برای پیگیری این ارزیابی‌ها انجام شده است و در نتیجه آن ۱۳۰ مدیر ناکارآمد شناسایی و از کار خود بر کنار شدند که این نشان دهنده عزم راسخ مرکز ارتباطات است.

صالحی با بیان اینکه نماینده تام الاختیار ۳۰ تا ۳۴ وزارتخانه و نهاد برای رفع مشکلات و با نگاه حمایتی از مردم در اداره کل مربوطه در استان ها مستقر می‌شوند، اظهار داشت: ۳۸ هزار مراجعات مردمی و دیدار چهره به چهره انجام و همه این دیدارها در سامانه سامد ثبت می‌شود.

وی افزود: روزانه ۴ تا ۵ هزار مراجعه مردمی در مرکز داریم و این خدمت‌ها با نگاه حل مساله است. ۹۴۴هزار و ۴۲۵  درخواست مردمی در سامانه سامد ثبت شده است. که ۸۲ درصد نتیجه ارجاعات ما به نهادها بوده است.

** حجم درخواست‌ها در ابتدای کار دولت ۱۹ برابر دولت‌های قبل بود

رییس مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری گفت: ۷۷ هزار و ۷۵۶ درخواست چهره به چهره مردم هم در دیدارهای استانی انجام شده است.

صالحی با بیان اینکه حجم درخواست‌ها و مطالبات مردم در ابتدای تشکیل دولت ١٩ برابر دولت های قبل بود، خاطرنشان کرد: این نگاه همراه با اعتماد و امید مردم به دولت را نشان می‌دهد. 

وی تاکید کرد: مدیران در خط مقدم مراجعات مردمی هستند و همه آنها موظفند در سفرهای استانی حضور داشته و پاسخگوی مردم باشند.

** واهمه‌ای از عذرخواهی نداریم

رییس مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری با تاکید بر اهمیت مردم در دولت مردمی گفت: واهمه‌ای از عذرخواهی از مردم نداریم و خود را بدهکار مردم و آنان را مطالبه گر می‌دانیم.

صالحی درباره امکان ثبت‌نام مجدد جاماندگان از دریافت یارانه، اظهار داشت: در بحث جاماندگان از یارانه، راه‌اندازی سامانه آن، بسیار نزدیک است و هم و غم همه مسئولان رفع این دغدغه مردم است. زمان دقیق راه اندازی این سامانه را دوستان مسئول اعلام می‌کنند.

انتهای پیام

منبع: ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.