معاون اقتصادی استانداری هرمزگان گفت: با رصد دستگاه‌ها و نهادهای نظارتی و امنیتی و با پیگیری استاندار هرمزگان، از متروکه شدن ۸۰۰ کانتینر مرغ در بندر و گمرک شهید رجایی هرمزگان جلوگیری شد.

جلوگیری از متروکه شدن ۸۰۰ کانتینر مرغ در بندر شهید رجایی

به گزارش قدس آنلاین، علی فیروزی معاون اقتصادی استانداری هرمزگان درباره محموله بزرگ مرغ در بندر شهید رجایی، اظهار کرد: یک محموله بزرگ ۸۰۰ کانتینری بالغ بر ۲۹۰۰ تن مرغ منجمد که در حال متروکه شدن و طی روال جاری برای قرارگرفتن در اموال تملیکی بود، با رصد دستگاه‌ها و نهادهای نظارتی و با پیگیری استاندار هرمزگان در مسیر ترخیص از گمرک قرار گرفت.

به گفته وی، ۲۰۰ کانتینر از این محموله با دستور فوری استاندار هرمزگان و با پیگیری گمرکات استان و اخذ مجوزهای لازم و با تصمیم به موقع رئیس کل گمرک جمهوری اسلامی ایران، از متروکه شدن جلوگیری و در مسیر ترخیص قرار گرفته تا ذخیره قابل اطمینانی برای پشتیبانی از تصمیمات اقتصادی اخیر دولت باشد.

فیروزی همچنین تأکیدکرد: محموله مرغ وارداتی مورد نظر در صورت متروکه شدن عملا تا طی روال قانونی برای عرضه به بازار بیش از چندهفته معطل می‌ماند که با اقدام استاندار هرمزگان، این محموله در مدت زمان کوتاهی ترخیص و به عنوان ذخیره مهمی پشتوانه بازار مرغ موجود در کشور خواهد شد.

عرضه مرغ گرم در بازار بندرعباس دیروز ۵۵ تا ۵۶هزار تومان و امروز به کمتر از ۵۳ هزار تومان رسیده است و به گفته رییس اتحادیه گوشت و مرغ بندرعباس، این روند نزولی ادامه نیز خواهد داشت.

منبع: فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.