سرپرست دادسرای انقلاب مشهد گفت: با ترک فعل مدیران در این کلانشهر که منجر به ایجاد اخلال و وضعیت بحرانی در بازار شود، برخورد جدی خواهد شد.

برخورد دستگاه قضا با ترک فعل مدیران مشهدی در ایجاد اخلال در بازار

به گزارش قدس انلاین، اسماعیل رحمانی  افزود: مدیرانی که در حوزه بازار نقش دارند و ترک فعلشان منجر به ایجاد اخلال در بازار می‌شود، شناسایی و با آنها برخورد می‌شود.

وی خاطر نشان کرد: هم‌اینک حداقل دو پرونده ترک فعل مسوولان در دادسرای مشهد در دست بررسی است.

سرپرست دادسرای انقلاب مشهد اضافه کرد: در موضوع بازار و توزیع اقلام اساسی نظارت جدی وجود دارد و با هرگونه تخلف، احتکار، کم‌فروشی و هر عاملی که باعث ایجاد اخلال در توزیع کالاهای اساسی شود، برخورد قانونی و پشیمان‌کننده‌ می‌شود.

رحمانی افزود: در روزهای اخیر اقلام اساسی احتکار شده زیادی نظیر ماکارونی، روغن، آرد و غیره با تناژ بالا در مشهد کشف شده که این اقلام بلافاصله در بین مردم توزیع و مبالغ حاصل از فروش به عنوان جریمه به نفع دولت ضبط می‌شود.

سرپرست دادسرای انقلاب مشهد در خصوص بازار مرغ نیز اظهار کرد: طبق بررسی صورت گرفته در روز پنجشنبه گذشته ۳۰۰ تن کشتار مرغ صورت گرفت، اما فقط ۱۵۰ تن در بازار عرضه شد.

رحمانی افزود: سودجویان بازار مرغ شناسایی شده‌اند و یکی از فروشگاه‌های بزرگ عرضه مرغ نیز به دلیل تخلف مهر و موم شده‌ است.

وی اضافه کرد: در دادسرای انقلاب مشهد و دادگاه انقلاب شعب تخصصی ویژه رسیدگی سریع به پرونده‌های تخلف در بازار تشکیل شده و به این پرونده‌ها خارج از نوبت رسیدگی و در کمتر از یک هفته آماده صدور رای در محکمه می‌شود.
انتهای پیام

منبع: ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.