جانشین ستاد مدیریت بحران استانداری سمنان گفت: عملیات جست‌وجوی کودک مفقود در جنگل‌های دشت شاد شهرستان میامی که از روز گذشته آغاز شده است، همچنان ادامه دارد.

 آخرین خبرها از جست‌وجوی کودک گمشده در جنگل‌های کالپوش/ ۲۰۰ نفر در حال جست‌وجو هستند

به گزارش قدس آنلاین، محمد حمیدی جانشین ستاد مدیریت بحران استانداری سمنان اظهار کرد: به دنبال اعلام مفقودی یک دختر بچه به نام «زهرا عرب‌اسدی»، از اهالی روستای کلاته‌اسد میامی که روز جمعه، ۳۰ اردیبهشت در جنگل‌های دشت شاد از توابع شهرستان میامی اتفاق افتاد، در ابتدا تیم جست‌وجوی هلال‌احمر از شهرستان میامی به محل موردنظر اعزام شد.

وی گفت: این تیم پس از جست‌وجوی دوساعته موفق به پیدا کردن فرد مفقود نشد و در ادامه با اعزام ۱۲ تیم جست‌وجوی تخصصی شامل هشت تیم از استان سمنان و چهار تیم از استان گلستان، فعالیت‌ها ادامه یافت.

جانشین ستاد مدیریت بحران استانداری سمنان ادامه داد: همچنین با حضور نیروهای محلی به استعداد ۲۰۰ نفر از روستاهای مناطق اطراف به‌ویژه دشت شاد، نام نیک و کرنگ و حضور میدانی و مدیریت مستقیم معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار و جانشین رئیس ستاد مدیریت بحران استانداری سمنان، عملیات جست‌وجوی این کودک از ساعت ۲۱ شب گذشته ادامه یافت.

حمیدی بیان کرد: عملیات جست‌وجو به علت پدیده مه‌آلودگی و بارندگی شدید در ساعت ۳ بامداد امروز، ۳۱ اردیبهشت‌ماه متوقف شد.

وی اضافه کرد: صبح امروز و با روشن شدن هوا و مناسب شدن نسبی وضعیت جوی، عملیات جست‌وجو با حضور تیم‌های تخصصی هلال‌احمر و سگ‌های زنده یاب همچنین نیروهای مردمی مجدداً آغاز شد و همچنان در حال انجام است.

جانشین ستاد مدیریت بحران استانداری سمنان ضمن قدردانی ویژه از مشارکت و همراهی تیم‌های جست‌وجوی مردمی، از هم‌وطنان ارجمند به‌ویژه اهالی استان‌های مازندران، گلستان، سمنان و خراسان رضوی و شمالی درخواست کرد تا چنانچه اطلاعاتی از این کودک دارند در اسرع وقت با شماره تلفن ۳۳۴۴۳۶۶۳ (استانداری سمنان) یا پلیس ۱۱۰ در میان بگذارند.

منبع: فارس

انتها ی خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.