برگزاری دیدار تدارکاتی تیم ملی فوتبال ایران با اکوادور در کشور کانادا منتفی شد و احتمالا این بازی باوجود توافقات اولیه لغو بشود.

برگزاری دیدار تیم ملی فوتبال ایران با اکوادور منتفی شد

به گزارش قدس آنلاین، حمید استیلی مدیر تیم ملی فوتبال ایران هفته گذشته اعلام کرده بود که تیم ملی ایران بعد از دیدار تدارکاتی با کانادا در خاک این کشور، دیداری را هم با اکوادور برگزار می‌کند.

بعد از گذشت دو روز، استیلی اعلام کرد که محل برگزاری بازی با اکوادور نامشخص است و احتمال دارد این مسابقه هم لغو بشود. مدیر تیم ملی البته این نکته را هم گفت که دو تیم به دنبال پیدا کردن محل جدیدی برای برگزاری مسابقه هستند و حتی بحث میزبانی اسپانیا هم مطرح شده است که حضور در این کشور برای تیم ملی ایران امکانپذیر نیست.

حالا و با توجه به فشارهایی که روی حضور تیم ملی ایران در کشور کانادا ایجاد شده است، دیدار تیم کشورمان با اکوادور که قرار بود ۲۱ خرداد در خاک کانادا انجام بشود، به صورت قطعی منتفی است.

​این خبر را محمد جماعت مدیر رسانه‌ای تیم ملی اعلام کرد: «با توجه به برخی دلایل و اتفاقات روی داده، امکان برگزاری دیدار دوستانه تیم ملی فوتبال کشورمان برابر اکوادور در کشور کانادا وجود ندارد.»

احتمال می‌رود ایران و اکوادور مشکلاتی در پیدا کردن یک کشور دیگر برای انجام مسابقه تدارکاتی داشته باشند و در این صورت باید گفت برگزاری این مسابقه به صورت کلی منتفی خواهد بود.

این در حالی است که فدراسیون ایران به گفته استیلی مذاکراتی را از طریق وزارت خارجه با فدراسیون سنگال انجام داده است تا ایران در ورزشگاه آزادی با این تیم دیدار کند.

ایران بامداد ۱۶ خرداد (به وقت ایران) با کانادا بازی می‌کند و در این صورت باید به سرعت این کشور را ترک کند و به تهران بازگردد. البته سنگال هم درگیر بازی‌های دیگر دوستانه است و احتمال می‌رود این تیم هم نتواند به مصاف ایران بیاید.

منبع: مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.