جمعی از اولیای دانش‌آموزان مدرسه ابتدایی حسین آباد شهرستان صالح‌آباد از یک مزاحمت چندماهه برای فرزندانشان گلایه‌مندند.

مزاحمت کارگاه سرکه برای‌دانش‌آموزان!

این والدین  می‌گویند: دانش‌آموزان ما که به خانه می‌آیند، به سبب دود و گاز کارگاه زغالی که بدون مجوز و دیوار به دیوار مدرسه راه‌اندازی شده، می‌نالند به طوری که چشمانشان قرمز شده و سردرد می‌شوند، درست نیست فرزندان ما مدرسه بروند و آنجا دود و گاز نامطلوب تنفس کنند وگرفتار بیماری‌های ریوی و... شوند. 
یاسر رسولی رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان صالح آباد هم با تأیید گلایه‌های والدین دانش آموزان می گوید: در بازدید میدانی که همراه معاون فرماندار انجام دادیم بوی دود ناشی از کارگاه، بسیار آزار دهنده بود و کارگاه به نظر بنده باید به بیرون از روستا یا مکان دیگری منتقل شود، درنتیجه گزارش این مشکل را به فرماندار و کمیته امداد منعکس کردیم و منتظر تصمیم مسئولان هستیم. 
روابط عمومی فرمانداری شهرستان صالح آباد هم می گوید: با توجه به اهمیت موضوع اشتغال در شهرستان به منظور استفاده صحیح از منابع و تسهیلات پرداختی و راستی‌آزمایی امور، فرماندار به‌صورت سرزده ازکارگاه تولید سرکه از چوب بازدید و درآنجا ضمن تشریح فعالیت‌ها از سوی مجریان طرح‌های اشتغال‌زایی، توصیه‌ها و تذکرات لازم به منظور بهره‌وری بیشتر، داده شده است. 
رضا جانبی رئیس کمیته امداد امام(ره) صالح آباد هم ضمن قدردانی از روزنامه قدس بابت بازتاب مشکلات می گوید: دود متصاعد شده به سبب خاموش شدن شعله آتش بوده که به محض اطلاع رفع شده و این پدیده بسیار نادر و کاملاً اتفاقی بوده و مشکل خاصی نیست .
تمام منافع این طرح، تولید سرکه از دود است که باید در فرایندی در دستگاه مرتبط، این دود به سرکه تبدیل شود. شخص فرماندار بدون اطلاع قبلی از طرح بازدید کردند و توصیه‌های لازم را به مجری طرح دادند، همچنین از همسایگان هم نظرخواهی شد، از سوی دیگر برنامه کاری کارگاه دقیقاً در زمان تعطیلی مدرسه تنظیم شده که هیچ بهانه‌ای برای مزاحمت مدرسه نباشد. 

خبرنگار: صاحبی

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.