استاندار خراسان رضوی گفت: با توجه به مشغله مدیران و حضور مستمر آنان در جلسات مختلف، نیاز است تا در فرصت های اندک پیش آمده در جمع مردم حاضر شده و با دغدغه ها و مشکلات آنان بیشتر آشنا شوند که این افتخاری برای مسوولان خواهد بود.

مسئولان  در بین مردم حضور پیدا کنند

به گزارش قدس آنلاین، یعقوبعلی نظری روز پنجشنبه در حاشیه سفر خود به شهرستان چناران، با حضور در جمع نمازگزاران مسجد امام رضا (ع) این شهر افزود: افتخار ما خدمت به مردم است و برای انجام این خدمت متناسب با اقتضائات روز در هر سنگری که نیاز باشد، حضور پیدا می‌کنیم.

وی ادامه داد: حضور و مسوولیت ما باید منجر به خدمت شود تا عاقبت به خیری را برای مسوولان به دنبال داشته باشد و اگر فرصت خدمت هدر رود، یقینا مورد عقاب خداوند نیز قرار خواهیم گرفت.

استاندار خراسان رضوی با بیان اینکه مسوولان در هر کجا که قرار داشته باشند، نیازمند دعای خیر مردم هستند، اظهار کرد: مردم چناران با اعتقادی راسخ در میدان حضور دارند و برای پایبندی خود به ارزشهای نظام هزینه های بسیاری را متحمل شده اند.

نظری همچنین با نشستن پای درد مردم و شنیدن مشکلات برخی از شهروندان چنارانی، دستور پیگیری لازم برای حل مشکلات آنان را صادر کرد.

استاندار خراسان رضوی در سفر یک روزه خود به شهرستان چناران، بازدید از یک روستا، چند طرح عمرانی، نشست با تشکلهای مردمی، انقلابی، فرهنگی و اجتماعی و دیدار با مردم، حضور در شورای اداری و نشست خبری را در برنامه خود دارد.

در این سفر معاونان استاندار و تعدادی از مدیران کل دستگاه های اجرایی استان حضور دارند که در نشستهایی با فعالان حوزه های اقتصادی، کشاورزی و دانش بنیان، به بررسی مشکلات آنها خواهند پرداخت.

شهرستان چناران در ۴۵ کیلومتری شمال غرب مشهد قرار دارد.

انتهای پیام

منبع: ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.