مسئول روابط عمومی کل سپاه گفت: در سالگرد ارتحال امام راحل مقام معظم رهبری در مرقد امام سخنرانی خواهند کرد و این فرصت بسیار خوبی برای تبیین نهضت و رویکردهای حضرت امام است.

سخنرانی رهبرانقلاب در مرقد امام فرصت خوبی جهت تبیین نهضت امام است

به گزارش قدس آنلاین، سردار رمضان شریف بعدازظهر چهارشنبه در آئین تجلیل از برگزیدگان و فعالان رسانه‌ای کنگره بزرگداشت ۴۰۰۰ شهید روحانی با اشاره به در پیش بودن ایام رحلت امام خمینی (ره) اظهار داشت: در سالگرد ارتحال امام راحل مقام معظم رهبری در مرقد امام سخنرانی خواهند کرد و این فرصت بسیار خوبی است برای تبیین نهضت و رویکردهای حضرت امام و رهنمودهای امید بخش رهبر معظم انقلاب برای ملت ایران چراغ راه است.

سخنگو و مسئول روابط عمومی کل سپاه ابراز داشت: وظیفه خود دانستیم که از فعالان رسانه‌ای استان قم در راستای پوشش برنامه‌های کنگره ۴۰۰۰ شهید روحانی که در استان قم برگزار شد تجلیل کنیم و ارزیابی‌های صورت گرفته حاکی از آن است که پوشش خبری این رویداد قابل قبول بوده است.

سردار شریف ابراز داشت: کنگره در ایام سالگرد فتح خرمشهر و روز مقاومت دزفول و نیز فروریختن ساختمانی در آبادان که ما را داغ دار کرد برگزار شد که این حوادث در ایام برگزاری کنگره شهدای روحانی افکار عمومی را به خود اختصاص داده بود که با وجود این شرایط، پیام اصلی کنگره که روایتی از حضور روحانیت در دوران دفاع مقدس، انقلاب اسلامی و حوادث طبیعی بوده به صورت قابل توجهی پرداخته شده بود.

وی بیان داشت: این کنگره این پیام را به جامعه داد که روحانیت در تمامی عرصه‌ها در میدان حضور داشته و در دوران دفاع مقدس نیز این قشر هم بیشترین رزمنده و هم بیشترین شهید را تقدیم انقلاب و اسلام کرده است.

سخنگو و مسئول روابط عمومی کل سپاه افزود: نمایشگاه خوبی نیز در کنار این کنگره برگزار شد که گنجینه‌های خوبی برای تولیدات رسانه‌ای است که در ادامه راه باید از این گنجینه عظیم استفاده کرد و این اسناد و اطلاعات دست مایه خوبی برای اقدامات رسانه‌ای است.

منبع: مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.