استاندار چهارمحال و بختیاری با اشاره به تغییر ساعات کار ادارت در برخی از استان‌ها گفت: ساعات کاری ادارات استان برای بهینه‌سازی مصرف برق از ساعت۶:۳۰ دقیقه(شش و نیم) تا ۱۳:۳۰ (سیزده و سی) دقیقه خواهد بود.

ساعات کاری اداری چهارمحال و بختیاری به منظور مصرف بهینه برق تغییر کرد

به گزارش قدس آنلاین، غلامعلی حیدری روز چهارشنبه در نشست شورای اداری این استان افزود: با توجه به تغییر ساعات کاری ادارات، مدیران جلسات کاری را بین ۶:۳۰ (شش و نیم) تا هشت (۸)صبح بگذارند و مردم پشت در ادارات معطل نشوند و کرامت و تکریم مردم حفظ شود.

وی در ادامه به سفر قریب‌الوقوع رییس جمهور به استان اشاره کرد و گفت: توصیه می‌شود تا ادارات ظرفیت‌سازی کنند و با بهره‌گیری از فرصت سفر در پیشبرد برنامه‌های استان و رونق اشتغال گام بردارند.

استاندار چهارمحال و بختیاری همچنین بر ضرورت حضور مدیران در شهرستانها و مناطق محروم استان تاکید کرد و افزود: حضور جهادی مدیران می تواند نقش مهمی در تحقق اهداف استان داشته باشد.

حیدری با اشاره به فعالیت قرارگاه امام حسن(ع) در استان، تصریح کرد: این قرارگاه در چهار حوزه آب روستایی، جاده، مسکن و آبخیزداری فعالیت می‌کند.

اعتبارات خوبی برای استان تامین شده است

استاندار چهارمحال و بختیاری افزود: همچنین طی تفاهم‌نامه‌ای با بسیج سازندگی به رفع مشکلات مناطق محروم پرداخته می‌شود.

استاندار چهارمحال و بختیاری، ساماندهی شهرک‌های مسکن مهر استان را از برنامه‌های استان برشمرد و تصریح کرد: سرویس‌دهی و زیرساخت‌ها در شهرک‌های منظریه شهرکرد، الهیه بروجن و مسکن مهر لردگان زیرساخت مناسبی ندارد که با وحدت و هم‌افزایی دستگاه‌ها می‌توان این کاستی‌ها را برطرف و در ایجاد جاده، فضای سبز، معابر و فضای ورزشی گام برداشت.

حیدری خاطرنشان کرد: حضور مدیران در شهرستانها مهم است تا با کار جهادی شیرینی مدیریت جهادی به مردم چشیده شود.

به گزارش ایرنا،چهارمحال و بختیاری دارای ۱۰ شهرستان با جمعیتی نزدیک به یک میلیون نفر است.

سعید رییسی معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری چهارمحال و بختیاری اعلام کرد، روند تغییر ساعات کاری اداری از روز شنبه ۲۱ خردادماه تا ۳۱ مردادماه خواهد بود.

منبع: ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.