متروی تهران در روز اجتماع بزرگ امام رضایی‌ها برنامه ویژه‌ای را برگزار می‌کند.

برنامه فرهنگی متروی تهران در اجتماع بزرگ امام رضایی‌ها

به گزارش قدس آنلاین، محمد نقیب سرپرست معاونت امور فرهنگی و اجتماعی شرکت بهره‌برداری راه‌آهن شهری تهران و حومه با اعلام این خبر گفت: به منظور اعتراض به ساحت مقدس امام هشتم حضرت علی‌بن موسی‌الرضا (ع) در پی اکران فیلم موهن عنکبوت مقدس در جشنواره کن فرانسه، متروی تهران اقدام به برگزاری برنامه ویژه فرهنگی می‌کند.

نقیب افزود: هم‌زمان با شرکت اقشار مختلف مردم در این اجتماع بزرگ متروی تهران اقدام به برپایی موکب پذیرایی در مسیر راهپیمایی می‌کند.

وی تصریح کرد: از مسافران متروی تهران در مسیر راهپیمایی در موکب‌های مستقر در کنار ایستگاه‌های فردوسی، انقلاب اسلامی و تئاترشهر و هم‌چنین موکب مستقر جنب ساختمان مرکزی شرکت بهره‌برداری (ساختمان شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی) پذیرایی به عمل می‌آید.

نقیب در ادامه گفت: نصب سازه با طرح حرم مطهر رضوی در ایستگاه‌های صادقیه، تئاترشهر و انقلاب اسلامی از دیگر برنامه‌های این روز خواهد بود که حاضرین در برنامه می‌توانند در کنار سازه نصب شده در ایستگاه میدان انقلاب اسلامی ضمن گرفتن عکس یادگاری تصویر خود را به صورت چاپ شده دریافت کنند.

اجتماع بزرگ امام رضایی‌ها با حضور اقشار مختلف مردم روز جمعه بیستم خردادماه و از ساعت هفده و سی مقابل دانشگاه تهران برگزار می‌شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.