پیکر مرد غرق شده در دره شمخال درگز با عملیات آتش‌نشانان مشهدی کشف شد.

 کشف پیکر مرد غرق شده در دره شمخال درگز

به گزارش قدس آنلاین، در پی اعلام غرق شدن یک نفر درحوضچه های آب دره شمخال از توابع شهرستان درگز، تیم های  امداد و نجات درگز و قوچان به محل حادثه اعزام شده‌اند و  عملیات جست‌وجو برای این فرد آغاز شد اما با توجه به موقعیت حادثه، فشار آب و عمق زیاد عملیات را سخت و پیچیده کرد.

به دلیل کمبود تجهیزاتی نظیر ست غواصی در شهرستان درگز، امکان تسریع جستجو و کشف جسد میسر نشد، به همین دلیل تیم‌های مجرب غواصی آتش نشانی مشهد به محل حادثه اعزام شدند.

 علی اخلاقی رئیس اداره ایستگاه شماره ۲۳ آتش نشانی مشهد در خصوص این حادثه گفت: در پی اعلام غرق شدن یک نفر درحوضچه های آب در دره شمخال از توابع شهرستان درگز، تیم غواصی آتش نشانی مشهد به محل اعزام که پس از ساعت ها دره نوردی ،کوه نوردی و پیاده روی در ارتفاعات صعب العبور،نیروهای آتش‌نشانی خود را به محل اعلامی رساندند و مشخص شد، فردی حدودا ۴۵ ساله از روی یک صخره به درون آب شیرجه زده و دیگر بیرون نیامده است.

وی تصریح کرد: غواصان آتش نشانی مشهد ضمن انجام چند مرحله غوص ، موفق به کشف پیکر فرد فوت شده از عمق آب شده و پس از انتقال جسم بی جان این فرد به سطح آب جنازه فرد فوت شده را تحویل عوامل انتظامی حاضر در صحنه دادند.

انتهای پیام/

منبع: فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • هادی ۲۲:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۶
    0 0
    سلام،تا جایی که بنده اطلاع(به عنوان یکی از آشنایان) برادر شخص حادثه دیده شخصا پیکر را از داخل گل ولای بیرون کشیده و تیم غواصی بدلیل نداشتن تجهیزات به نقطه حادثه نزدیک نشدند. و حتی بدلیل نبود بلانکارد، جسد رو روی کول خود تا کنار جاده پایین آورده. لطفاً این تلاش رو به نام هیچ ارگانی ثبت نکنید.