مدیر کل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی گفت: تفاوت حکمرانی ما با جهان غرب در اعتقاد به خداست و باید تمدن اسلامی بتواند تفکر توحیدی را در جهان تبیین کند.

تمدن اسلامی باید تفکر توحیدی را در جهان تبیین کند

به گزارش قدس آنلاین، هادی صاحبقرانی صبح پنجشنبه در گردهمایی آموزشی رؤسای ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی اظهار کرد: اگر به فرهنگ توجه شود حتی می‌تواند درآمدزایی بسیاری به دست آورد به گونه‌ای که اکنون ژاپن با ساخت انیمیشن، درآمدی ۳.۵ برابر بیشتر از درآمد فروش نفتی کشور ما به دست می‌آورد.

مدیر کل سازمان تبلیغات اسلامی خراسان رضوی بیان کرد: ما باید به دنبال انتشار فکر باشیم، زیرا تولید فکر خود می‌تواند جریان ساز باشد و قدرت مالی را کسی به دست می‌آورد که افکار را در اختیار داشته باشد.

وی ادامه داد: دشمن برای تبلیغ نظام مادی خود از فرهنگ استفاده می‌کند و ما از این موضوع غافل هستیم و حال آن که فرهنگ، روح جامعه را می‌سازد و دشمن از مسیر اسباب بازی، موسیقی و فیلم سعی در القای اندیشه مادی خود در مقابل نظام توحیدی دارد.

باید یک جبهه فرهنگی تشکیل شود

در ادامه این گردهمایی، محمد جواد ابراهیمی‌پور، معاون فرهنگی سپاه امام رضا (ع) اظهار کرد: حکومت و مدیران فرهنگی باید همچون باغبان رفتار کنند و به عبارتی قرار نیست فضای فرهنگی کاملاً رها شود و یا در کنترل تمام قرار گیرد بلکه باید با حضور به موقع جریان‌های فرهنگی فضا و شرایط مناسب مهیا شود.

معاون فرهنگی سپاه امام رضا (ع) گفت: باید یک جبهه فرهنگی تشکیل شود تا در کنار ظرفیت‌های حکومتی و حاکمیتی، تشکل‌های مردمی فعال این عرصه به همراه حلقه‌های میانی کنار هم برای هم افزایی بیشتر جمع شوند.

وی با اشاره به فعالیت‌های دشمن علیه نظام بیان کرد: تمام اقدامات به ظاهر مستقل دشمن در یک پیوست رسانه‌ای و فرهنگی، مشترک هستند تا هدف نا امید کردن مردم را به نتیجه برسانند.

ابراهیمی پور افزود: به عنوان مثال دعوت افراد مشهور گردشگر با هدف معرفی و تبلیغ ایران که به فم‌تریپ یا «سفرآشنایی» مشهور است آغاز شده و شاهد آن هستیم که در این مدت چه هجوم وسیعی به صورت مشترک از سوی تک تک دشمنان ایران علیه این افراد شکل گرفته است زیرا حضور آنها جدای از معرفی کشورمان به سایر مردمان کشورهای مختلف جهان، امید آفرینی را هم با خود به دنبال دارد.

انتهای پیام

منبع: مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.