مدیرکل مدیریت بحران استانداری فارس گفت: تمامی مصدومان حادثه کارخانه کربنات سدیم فیروزآباد با خدمات‌رسانی سریع و به موقع از بیمارستان ترخیص شدند.

ترخیص همه مصدومان کارخانه کربنات سدیم فیروزآباد فارس

به گزارش قدس آنلاین، خلیل عبدالهی اظهار کرد: در پی حادثه‌ای که به دلیل نشتی یکی از مخازن کارخانه کربنات سدیم فیروزآباد به وقوع پیوست، ۱۵۵ نفر مصدوم شدند که این افراد به بیمارستان حضرت قائم(عج) این شهرستان منتقل شدند.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری فارس گفت: با تمهیداتی که اندیشیده شد تمامی مصدومان حادثه، مداوا و از بیمارستان ترخیص شدند.

عبدالهی گفت: این حادثه فوتی نداشت و با رسیدگی سریع و به موقع به مصدومان نیازی به ارجاع آن‌ها به مرکز استان هم نبود.

وی ابراز کرد: چندین دستگاه آمبولانس و یک تیم کامل پزشکی از شیراز برای رسیدگی فوری به مصدومان حادثه با پرواز بالگرد اورژانس هوایی به فیروزآباد اعزام شدند.

عبدالهی اظهار کرد: برای تسریع در روند درمان مصدومان، تجهیزات و امکانات قابل توجهی از شیراز به فیروزآباد ارسال شد، معمولا در هنگام وقوع این نوع حوادث در سال‌های گذشته همه مصدومان همزمان با چندین آمبولانس به مرکز استان اعزام می‌شدند که اقدامی خطرآفرین بود؛ اما با تدابیری که اتخاذ شد برای نخستین بار در هنگام بروز حادثه در فیروزآباد، تجهیزات قابل توجهی همراه با تیم پزشکی از شیراز به این شهرستان ارسال کردیم که این کار بی‌سابقه مورد تجلیل قرار گرفت.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری فارس خاطرنشان کرد: این حادثه به دلیل خطای انسانی اتفاق افتاد که با فرد خاطی برخورد خواهد شد.

منبع: باشگاه خبرنگاران

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.