وزیر خارجه رژیم صهیونیستی که پیش از این برخی گمانه‌زنی‌ها از احتمال لغو سفر وی به ترکیه خبر داده بودند، قرار است پنجشنبه طبق برنامه به ترکیه سفر کند.

وزیر خارجه رژیم صهیونیستی پنجشنبه به ترکیه می‌رود

به گزارش قدس آنلاین، در حالیکه برخی منابع از احتمال لغو سفر «یائیر لاپید» وزیر امور خارجه رژیم صهیونیستی به ترکیه خبر داده بودند، منابع اسرائیلی تأیید کردند که سفر وی به ترکیه طبق برنامه در روز پنجشنبه هفته جاری (دوم تیر ماه) انجام می‌گیرد.

«آمیخای اشتاین» خبرنگار اسرائیلی در خبری که در صفحه توییتری خود منتشر کرده بود، اعلام کرد که وزیر خارجه رژیم صهیونیستی طبق برنامه روز دوم تیر ماه برای دیدار با مقامات ترکیه به این کشور سفر خواهد کرد.

این در حالی است که پیش از این گزارش شده بود که در شرایطی که رسانه‌ها اوایل هفته جاری از سفر روز پنجشنبه «یائیر لاپید» وزیر خارجه و نخست‌وزیر گردشی این رژیم به ترکیه خبر داده بودند، احتمال لغو این سفر قوت گرفته است.

منابع رسانه‌ای در فلسطین اشغالی از قبیل شبکه «کان نیوز» خبر دادند: «به دنبال رویدادهای سیاسی اسرائیل، سفر لاپید به ترکیه در روز پنجشنبه ممکن است لغو شود و این  موضوع در حال حاضر در حال بررسی است».

نتشار خبرها درباره سفر این مقام ارشد کابینه رژیم صهیونیستی در بحبوحه فضاسازی‌های اخیر پر تکرار ارشد این رژیم علیه ایران منتشر شده است.

در همین راستا، «اسحاق هرتزوگ» رئیس رژیم  صهیونیستی روز یکشنبه با «رجب طیب اردوغان» رئیس‌جمهور ترکیه تماس تلفنی برقرار کرد. این مقام ارشد رژیم اشغالگر قدس در صحبت با رجب طیب اردوغان مدعی شد که تهدید ایران علیه شهروندان اسرائیلی‌ در ترکیه هنوز پایان نیافته است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.