دستیار و مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا با بیان اینکه امنیت تهران امنیت ایران است، گفت: قرارگاه ثارالله تهران مهمترین قرارگاه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است.

 قرارگاه ثارالله تهران مهمترین قرارگاه سپاه پاسداران است

به گزارش قدس آنلاین، سردار سرلشکر صفوی دستیار و مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا در مراسم گرامیداشت سی‌امین سالگرد تأسیس قرارگاه ثارالله تهران که با حضور سرلشکر سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، احمد وحیدی وزیر کشور، سردار نجات، سردار فضلی، سردار رحیمی، سردار نیلفروشان و جمعی از فرماندهان و معاونین سابق و خانواده‌های شهدای قرارگاه ثارالله برگزار شد گفت: ایمان بیاوریم به حکمت و دوراندیشی رهبر عظیم الشأن انقلاب اسلامی که از سال ١٣٦٩ فرمودند حفاظت سرزمینی تهران بر عهده سپاه پاسداران است و در ادامه سال ١٣٧١ فرمان تشکیل قرارگاه ثارالله را صادر کردند.

مؤسس قرارگاه ثارالله تهران افزود: از سال ١٣٧١ قرارگاه ثارالله مسئولیت دفاع و امنیت تهران را بر عهده دارد.

سردار صفوی تأکید کرد: هدف اساسی و غیرقابل تغییر هر حکومت و دولت مردم‌پایه، حفظ امنیت ملی، منافع ملی و حفظ ارزش‌ها است و این هدف اساسی در مقابل تهدیدات مورد خطر واقع می‌شود و عمده خطرات و تهدیدات، در پایتخت هر کشور اتفاق می‌افتد.

دستیار و مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا با بیان اینکه امنیت تهران در واقع امنیت ایران است و اولین و مهمترین منطقه حیاتی ایران، تهران است خاطرنشان کرد: مهمترین قرارگاه سپاه پاسداران، قرارگاه ثارالله تهران است و مردم ما باید در پایتخت امنیت داشته باشند و این امنیت از تهران به دیگر استان‌ها گسترش یابد.

سردار صفوی با بیان اینکه سپاه پاسداران وظیفه‌اش پاسداری از انقلاب اسلامی و نظام مقدس جمهوری اسلامی است، تأکید کرد: این پاسداری اولین و مهمترین مأموریت آن، حفظ مردم، جامعه و سرزمین و مرکزیت حکومت است و قرارگاه ثارالله باید امنیت پایدار مردمی را در استان تهران برقرار کند.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.