زوج اسرائیلی در گفتگو با شبکه N۱۲ می‌گویند: «من و همسرم در رستورانی نشسته بودیم که تقریبا نیمه خالی بود، دو ایرانی وارد شدند و تصمیم گرفتند در کنار ما بنشینند. آنها ترکیبی از فارسی و انگلیسی باهم صحبت می‌کردند.»

رمزگشایی از هشدارهای اخیر مقامات رژیم صهیونیستی پیرامون ترور اسرائیلی‌ها در ترکیه

براساس گزارش های متعدد رسانه های عبری مقامات اسرائیلی علاوه بر ترکیه نسبت به سفر به امارات متحده عربی ، بحرین ، اردن و مصر نیز هشدار داده‌اند؛ رژیم صهیونیستی در حال حاضر یک هشدار سطح بالای سفر به ترکیه اعلام کرده و می گوید که خطر جدی حمله ایران به گردشگران اسرائیلی در استامبول وجود دارد.

شبکه N۱۲ به نقل از یک زوج اسرائیلی مینویسد : «من و همسرم در رستورانی نشسته بودیم که تقریبا نیمه خالی بود، دو ایرانی وارد شدند و تصمیم گرفتند در کنار ما بنشینند. آنها ترکیبی از فارسی و انگلیسی باهم صحبت می‌کردند.»

آنها ادامه می‌دهند که :«مدام به سمت ما نگاه میکردن و بعد از گارسون پرسیدن این دونفر اهل کجا هستند ؛ دو ایرانی خیلی نزدیک ما نشسته بودند و کارهای ما رو تماشا می‌کردند. ما احساس ترس وحشتناکی کردیم، انگار ما را تعقیب می کردند؛ما مجبور شدیم غذا را وسط خوردن رها کنیم، از رستوران خارج شدیم و تا شبی که با ماشین به سمت فرودگاه حرکت کردیم و از آنجا مستقیماً سوار هواپیما شدیم، اتاق هتل رو ترک نکردیم ؛مردم باید بفهمند که این شوخی نیست و واقعاً ایرانی هایی در ترکیه هستند که احتمالاً به دنبال اسرائیلی ها هستند و خطر وجود دارد. اسرائیلی‌هایی که تو ترکیه هستن ادعا می‌کنند که چیزی احساس نمی‌کنند، اما این درست نیست.»

ژنرال عاموس یادلین میگوید :«اسرائیل اطلاعات بسیار خوبی دارد و بر این اساس هشدار سفر داده شد. این روزها عقل سلیم میگوید که به ترکیه سفر نکنید. هیچ مرجع و نهاد امنیتی یا مکانیزم دولتی برای ممنوعیت سفر به ترکیه وجود ندارد، اما اگر دست من بود، تصورم این بود که این کار باید انجام شود. ایرانی‌ها در وضعیتی هستند که می خواهند از اسرائیل انتقام بگیرند.»

صهیونیست ها و فالس فلگ ؛ تلاش برای اجماع علیه ایران!

اسرائیلی که با ترکیه در شوی ایران هراسی هماهنگی کامل دارد ، احتمالا به دنبال «فالس فلگ» است . عملیات پرچم دروغین ( False flag operations) به عملیات‌هایی اطلاق می‌شود که توسط نهادهای نظامی، شبه نظامی، اطلاعاتی یا سیاسی به گونه‌ای انجام می‌شود که این تصور به وجود آید که گروه‌ها یا کشورهای دیگری این عملیات‌ها را انجام داده‌اند. جنجال‌سازی صهیونیست‌ها به یک اعتبار در چارچوب همین دست عملیات‌ها قابل ارزیابی است.

به دنبال تاکید مقام‌های ارشد ایرانی به گرفتن انتقام خون شهید «صیاد خدایی» از رژیم صهیونیستی، این رژیم درباره سفر به برخی کشورهای منطقه هشدار سطح‌بالایی داد ؛ از شورای ملی امنیت رژیم گرفته تا توییت«یائیر لاپید» وزیر خارجه رژیم صهیونیستی و حتی سفر سراسیمه او به ترکیه در پنجشنبه ۲ تیرماه تا احساس نگرانی عاموس یادلین و مقامات ارشد اسرائیل، یک به یک نقش خود را در پازلی با عنوان ایران هراسی کامل می‌کند. تایمز اسرائیل گزارش داد که مقامات ارشد صهیونیستی که نخواستند نام‌شان فاش شود، توصیه کرده‌اند که شهروندان فوراً شهر «استانبول» را ترک کنند و ازسفرهای غیرضروری به دیگر مناطق ترکیه صرف نظر کنند. آن‌ها مدعی هستند که عوامل ایرانی آماده ربودن یا کشتن اسرائیلی‌ها در آنجا هستند زیرا تهران به دنبال انتقام از اقدامات این رژیم علیه ایران طی هفته‌های اخیر است.

شبکه n۱۲ در همین رابطه می‌نویسد ایرانی ها می دانند که چه کسی اسرائیلی است و چه کسی نیست ؛ همچنین اقدام ایران در استانبول هم اکنون در حال انجام است و نیروهای اسرائیلی و ترکیه در تلاش برای متوقف کردن آن هستند. این منبع منبع اشاره کرده که:«این یک حادثه بسیار جدی است که کنترل آن دشوار است.با وجود هشدارهای هدفمند و با وجود تلاش ها، هیچ واکنش قابل توجهی در میان اسرائیلی ها که همچنان به پروازهای خود به استانبول ادامه می دهند، صورت نگرفته است.»

شاید سوال اساسی این است رژیم با این شوی ایران هراسی به دنبال چیست و چرا مصمم است تا این عملیات روانی را تا انتهابرساند ؟ با توجه به شانتاژخبری صهیونیست‌ها به نظرمی رسد انها دقیقا اطلاعی از طرح ایران ندارند. تبلیغات رسانه‌ای عجیب صهیونیست‌ها و در کنار آن رسانه‌های نزدیک به اردوغان در ترکیه در مورد هماهنگی برای مقابله با اقدامات ایران به منظور حملات تلافی‌ جویانه علیه شهرک‌نشیان صهیونیست در استانبول، بخشی از همان تاکتیک قدیمی سیستم اطلاعاتی این رژیم است که چون نمی‌داند دقیقا چه اتفاقی در حال وقوع است، حدس و گمان‌های خود را این چنین اعلام می‌کند تا ژست اشراف اطلاعاتی بگیرد؛ چیزی که بیشتر شبیه به شکاف اطلاعاتی است.مسئله ای که در این شانتاژ خبری بیشتر به چشم میخورد تمرکز رژیم بر حمله ایران در کشور ترکیه است .

ترکیه کشوری است که در سطح جهانی خیلی دیده میشود؛ ترور در این کشور به صورت گسترده به رویت و توجه جهان خواهد رسید.اگر خبری مبنی بر ترور شهرک‌نشینان صهیونیست در ترکیه پخش شد ، به احتمالی میتوان گفت دستگاه امنیتی رژیم صهیونیستی کارگردانی شوی ایران هراسی را انجام میدهد تا به این ترتیب یک کارزار رسانه‌ای و جنگ روانی جدید را علیه کشورمان راه بیندازد. پایان دادن به روابط ایران و ترکیه و کشاندن ترکیه به اردوگاه صهیونیست‌ها علت دیگری برای این جوسازی و احتمالا عملیات‌های آینده است.

منبع: بهمن نیوز

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.