فرماندار بردسکن گفت: در حوزه فعالیت های کارگروه اشتغال با احدی تعارف ندارم.

 درحوزه اشتغال با هیچ مدیری تعارف ندارم/تغییر چهار مدیر کم کار در بردسکن

به گزارش قدس آنلاین، علی دهقان زاده فرماندار بردسکن در کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری این شهرستان گفت: در حوزه اشتغال با هیچ مدیری تعارف ندارم.

دهقان زاده افزود: متاسفانه برخی از مدیران در حوزه اشتغال و تولید کم کاری می کنند درصورتی که تعامل در حوزه اشتغال به نفع مردم است.

وی با بیان اینکه تاکنون هیچ تغییر و تحولی در سطح مدیران ادارات انجام نداده ام گفت: تاپایان تیرماه علی رغم میل باطنی۴ نفر از مدیران دستگاههای اجرایی برکنار خواهند شد و نیروهای تازه نفس و کارآمد جای آنها را خواهند گرفت.

رئیس کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری بردسکن افزود: تاکید مقام معظم رهبری ، دولت و استاندار خراسان رضوی بر ایجاد اشتغال است و نباید در حوزه اشتغال ضعیف عمل شود.

دهقان زاده گفت: دولت تسهیلاتی را در حوزه اشتغال برای دستگاهها تخصیص داده است و نباید دستگاهها در این حوزه تعلل کنند.

وی عنوان کرد: در راستای تولید و اقتصاد و ایجاد اشتغال هیچ منتی برسر کسی نداریم ووظیفه مدیران است گره ها را در حوزه تولید باز کنند.

 رئیس کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری بردسکن با بیان اینکه در سایه وفاق و همدلی می توانیم در تمامی حوزه ها موفق عمل کنیم گفت: تاپایان تیرماه حداقل باید ۳۰ درصد از تعهد اشتغال شهرستان تحقق پیدا کند نه اینکه تاکنون تنها ۷ درصد آن محقق شده است.

وی افزود: تعهد اشتغال شهرستان در سال جاری ۲ هزار و ۳۶۸ نفر است که تاکنون ۱۶۱ نفر ثبت سامانه زیست بوم (سامانه رصد) شده است و بردسکن ازاین لحاظ دچار عقب ماندگی است.

انتهای پیام/

منبع: فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.