قائم مقام باشگاه گیتی پسند گفت: شروط خود را برای جدایی سعید احمدعباسی و پیوستن او به باشگاه اسپانیایی اعلام کردیم.

واکنش باشگاه گیتی پسند به پیشنهاد اسپانیایی برای ملی پوش فوتسال

به گزارش قدس آنلاین سعید احمدعباسی بازیکن ۲۹ ساله تیم ملی فوتسال ایران و تیم گیتی پسند اصفهان مورد توجه باشگاه وینیا آلبالی والدپنیاس اسپانیا قرار گرفته است. احمدعباسی در دو فصل گذشته عنوان آقای گلی لیگ برتر فوتسال ایران را از آن خود کرده بود.

او در حالی چند ماه پیش قراردادش را با گیتی پسند تمدید کرد که حالا دعوتنامه ای از یک باشگاه اسپانیایی برایش ارسال شده است. نکته عجیب درخواست باشگاه اسپانیایی این است که می‌خواهد بازیکن ایران را به صورت رایگان در اختیار بگیرد و پولی بابت رضایتنامه به باشگاه گیتی پسند ندهد.

محمدحسین عراقی زاده قائم مقام باشگاه گیتی پسند با تایید پیشنهاد باشگاه اسپانیایی به احمدعباسی، گفت: سعید امسال قراردادش را با گیتی پسند تمدید کرد و تا پایان فصل ۰۲-۱۴۰۱ تحت قرارداد است. هفته گذشته نامه‌ای از باشگاه آلبالی به دستمان رسید که خواسته بودند این بازیکن را آزاد کنیم. در قرارداد عباسی با گیتی پسند پیشنهاد خارجی دیده شده است اما جدایی با موافقت سرمربی و توافق با گیتی پسند صورت می‌گیرد.

وی افزود: ابتدا پیشنهاد باشگاه اسپانیایی را به محمد کشاورز سرمربی تیم ارجاع دادیم. کشاورز می‌گفت روی سعید و تک تک نفرات تیم که برایش اهمیت دارند، حساب کرده است ولی برای کمک به پیشرفت و علیرغم میل باطنی، رضایت می‌دهد و موضوع را در اختیار باشگاه گذاشت. هیات مدیره باشگاه گیتی پسند هم برای مساعدت به احمدعباسی قدم جلو گذاشت.

قائم مقام باشگاه گیتی پسند تصریح کرد: روز گذشته مکاتبه‌ای با باشگاه اسپانیایی داشتیم و شروطمان را برای انتقال سعید به آنها اعلام کردیم. فعلاً منتظر پاسخ این باشگاه هستیم.

منبع: مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.