رییس کمیته رسانه و اطلاع‌رسانی قرارگاه مدیریت کرونا در دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: شمار بستری‌شدگان روزانه بیماران مبتلا به این ویروس در بیمارستان های خراسان رضوی، طی ۱۰ روز گذشته ۴۲ درصد افزایش یافته است.

 افزایش بستری بیماران کرونایی در خراسان رضوی

به گزارش قدس آنلاین و به  نقل از وبدا، محمد پهلوان  رییس کمیته رسانه و اطلاع‌رسانی قرارگاه مدیریت کرونا در دانشگاه علوم پزشکی مشهد، گفت: طی این مدت تعداد بستری‌شدگان روزانه بیماران مبتلا به کرونا در بیمارستان‌های خراسان رضوی از ۱۵۰ مورد به ۲۱۳ مورد در روز رسیده است که از این تعداد روزانه ۱۸۹ بیمار مبتلا به کرونا در بیمارستان‌های زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد بستری می‌شوند.

وی ادامه داد: همچنین طی این مدت شمار بستری شدگان مبتلا به کرونا در بیمارستان‌های استان خراسان رضوی با افزایش ۶۷ درصدی از ۳۱۵ به ۵۲۷ بیمار رسیده است که از این تعداد ۴۱۸ بیمار در بیمارستان‌های زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد بستری و تحت مراقبت قرار دارند که این دانشگاه علاوه بر کلانشهر مشهد ۱۵ شهرستان دیگر را زیر پوشش دارد.

رییس کمیته رسانه و اطلاع‌رسانی قرارگاه مدیریت کرونا در دانشگاه علوم پزشکی مشهد اظهار کرد: تعداد بیماران بدحال مبتلا به کرونا در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بیمارستان‌های خراسان رضوی نیز طی ۱۰ روز گذشته با افزایش ۸۴ درصدی از ۵۰ به ۹۲ بیمار افزایش یافته است که ۷۷ نفر آنان در بیمارستان‌های زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد بستری هستند.

پهلوان افزود: همچنین طی این مدت ۳۴ فوتی‌ ناشی از ابتلا به کرونا در بیمارستان‌های استان خراسان رضوی ثبت و گزارش شده است که ۲۷ مورد آن مربوط به مناطق زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد است.

وی ادامه داد: طی ۲۴ ساعت گذشته سه مورد فوتی ناشی از ابتلا به کرونا در خراسان رضوی ثبت و گزارش شده که هر سه مورد فوتی نیز مربوط به مناطق زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد بوده است.

رییس کمیته رسانه و اطلاع‌رسانی قرارگاه مدیریت کرونا در دانشگاه علوم پزشکی مشهد با بیان این که شمار مراجعان روزانه بیماران مشکوک یا مبتلا به کرونا به مراکز درمانی روندی افزایشی دارد گفت: روز گذشته هزار و ۵۸۹ بیمار سرپایی مبتلا یا مشکوک به کرونا به بیمارستانها و پزشکان مراکز ۱۶ ساعته خدمات سلامت زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد مراجعه کردن

شمار بستری‌شدگان روزانه بیماران مبتلا به این ویروس در بیمارستان های خراسان رضوی، طی ۱۰ روز گذشته ۴۲ درصد افزایش یافته است.

انتهای پیام/ 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.