در ادامه روند نزولی روز گذشته بیت‌کوین، قیمت دوباره به منطقه زیر ۲۱هزار دلار برگشت. گفتنی است اگر همچنان این روند ادامه یابد، بیت‌کوین حمایت ۲۰هزار دلاری را تست می‌کند.

بیت‌کوین به زیر ۲۱ هزار دلار برگشت

به گزارش قدس آنلاین، بیت کوین در حال حاضر بالای سطح ۲۱ هزار قرار دارد؛ اما به نظر می‌رسد که دوباره به زیر این سطح بازگردد. بیت‌کوین همچنان که به سطوح پایین‌تر می‌رود، به عقیده برخی تحلیلگران، خود را برای صعودی دیگر آماده می‌کند.

روند 4ساعته بیت‎‌کوین

صعودی دیگر در راه است؟

به عقیده تحلیلگرانی که احتمال صعود دوباره بیت‌کوین را می‌دهند، این رمزارز در حال آزمایش سطوح حمایتی خود و کف‌سازی عمیق است. گفتنی است در صورت بازگشت دوباره آن، بیت‌کوین موفق می‌شود تا سقف و کفی بالاتر از سقف و کف‌ قبلی خود تشکیل بدهد. این موضوع می‌تواند احتمال شروع تحرکات صعودی بعدی بیت‌کوین را تشدید کند.

در عین حال، بیت‌کوین در یک کانال نزولی به سمت حمایت‌های پایین‌تر خود حرکت می‌کند. نزدیک‌ترین حمایت بیت‌کوین سطح، ۲۰هزار و ۷۵۰ دلار است. در صورت از دست رفتن این سطح، حمایت بعدی قیمت، سطح ۲۰هزار و ۵۰۰دلار و سپس ۲۰هزار دلار قرار دارد.

در صورت بالا رفتن قیمت نیز، نزدیک‌ترین مقاومت، سطح ۲۱هزار و ۲۰۰دلار است. اگر بیت‌کوین عبور موفقیت‌آمیزی از این مقاومت داشته باشد، سطح بعدی ۲۱هزار و ۵۰۰ است.

روند ساعته دامیننس بیت‌کوین

دامیننس و آلت‌کوین‌ها

در مقابل نزول دیشب قیمت بیت‌کوین، شاخص دامیننس؛ اما با صعودی به سطح ۴۲٫۸درصد رسید. صعود این شاخص همزمان با سقوط بیت‌کوین، تاثیرات منفی شدیدتری را روی آلت‌کوین‌ها گذاشت. البته گفتنی است این صعود دامیننس بنا به تحلیل معامله‌گران، حرکتی موقتی بود و کلیت روند دامیننس نزولی است. در حال حاضر نیز این شاخص دوباره به منطقه ۴۲٫۴درصد بازگشته است.

پیرو گزارش دیروز، رمزارزهای اصلی دیگر بازار فعلا در فاز خرسی خود قرار دارند و تا زمان مشخص نشدن روند بیت‌کوین همچنان در این فاز خواهند ماند. البته در شروع امروز، پس از ریزش موقت دامیننس آلت‌کوین‌ها نیز کمی رشد را تجربه کردند اما همچنان نزولی هستند.

در حال حاضر اتریوم تا بالای سطح ۱۴۰۰دلار بازگشت داشته ولی همچنان نتوانسته از سقف ۱هزار و ۴۵۰دلار عبور کند. کاردانو نیز پس از برخورد با سطح ۰٫۴۵دلار، بازگشتی را به منطقه ۰٫۴۶دلار داشته است. سولانا نیز پس از کمی رشد به سطح ۳۶دلار نتوانست بالای این سطح بماند و فعلا در بالای سطح ۳۵٫۵ دلار قرار دارد. بایننس‌کوین اما رشد خوبی را تجربه کرده و تا بالای سطح ۲۵۰دلار حرکت کرده‌است، گفتنی است مقاومت پیش‌روی آن پس از عبور از ۲۵۳دلار، سطح ۲۵۷دلار است.

در این بازار نزولی اگر قصد سرمایه‌گذاری به دید بلندمدت در بازار رمزارزها را دارید. به پیشنهاد سرمایه‌گذاران این بازار بهتر است کمی صبر کنید. کلیت بازار همچنان نزولی است و اگر صعودی در بازار رخ دهد صرفا یک حرکت موقتی خواهد بود.

منبع: تجارت نیوز

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.