فردا بارش باران محورهای چالوس، هراز، فیروزکوه، آزادراه تهران-شمال و آزادراه قزوین-رشت را در بر می‌گیرد.

جاده‌های شمالی کشور درگیر سیلاب؛ مسافران احتیاط کنند

به گزارش قدس آنلاین، طبق اعلام مرکز مدیریت راه ها فردا در جاده های چالوس، هراز، فیروزکوه، آزادراه تهران- شمال و آزادراه قزوین-رشت رگبار و رعد و برق، وزش باد شدید و تگرگ پیش بینی می شود.

در استان‌های سیستان و بلوچستان، مرکز و غرب کرمان، هرمزگان، بوشهر، شرق خوزستان، چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویر احمد، اصفهان، یزد، مرکزی، قزوین، قم، البرز، تهران، سمنان، خراسان شمالی، زنجان، گلستان، مازندران، گیلان، شمال و شرق کردستان و شرق لرستان هم تشدید بارش ها پیش بینی شده است .

همچنین طبق اعلام برخی مسافران، تردد در مسیر راه آهن فیروزکوه در محور سیمین دشت و زرین دشت، به علت بارش شدید باران، وقوع سیل و  سبک شدن خاک در زیر ریل و ناایمن بودن محور متوقف شده است.

از مسافران جاده‌ای در خواست می شود آخرین اطلاعات وضعیت راه‌ها را از سامانه‌های اطلاع رسانی ۱۴۱ جویا شوند و هنگام تردد احتیاط لازم را داشته و اقدامات پیشگیرانه را انجام دهند.

طبق پیگیری های صورت گرفته از آخرین وضعیت پروازها هم تاکنون هیچ پروازی به شهرهای مختلف از جمله شهرهای جنوبی متوقف یا با تاخیر روبه رو نشده و تمامی پروازهای از تهران فرودگاه مهرآباد به شهرهای مختلف در حال انجام است.

منبع: باشگاه خبرنگاران

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.