چهار نفر که در اینستاگرام اقدام به انتشار تصویرهای برگزاری پارتی‌های شبانه می‌کردند در حالی دستگیر شدند که آن‌ها از لیدرهای جریان اشاعه فحشا در مشهد بودند.

شناسایی لیدرهای اشاعه فحشا در اینستاگرام

ماجرای فعالیت اینستاگرامی افرادی معلوم‌الحال که دست به تبلیغات برگزاری پارتی‌های شبانه می‌زدند، از مدت‌ها پیش به دادسرای ویژه فضای مجازی استان منعکس و قاضی واحدیان عظیمی؛ جانشین دادسرا تحقیقات خودش را در این باره آغاز کرد.
وقتی مستندات جمع‌آوری شده از سوی مأموران مرکز فضای مجازی پلیس اطلاعات و امنیت فرماندهی انتظامی خراسان رضوی توسط مقام قضایی مورد بررسی دقیق قرار گرفت، این خروجی حاصل شد که گردانندگان صفحه اینستاگرامی به صورت گسترده در زمینه اشاعه فحشا در شهر فعالیت می‌کنند و یکی از روش‌های آن‌ها انتشار تصویرهای افراد معلوم‌الحال در برخی پارتی‌های شبانه است که حتی در مشهد هم برگزار نشده بود.
با توجه به حساسیت ماجرا دستور شناسایی و دستگیری این افراد که در آخرین اقدام خود در پوشش جشن تولدی در بولوار شاهنامه تصاویرغیراخلاقی را در اینستاگرام منتشر کرده بودند، صادر شد. با توجه به اینکه محل حضور چهار نفر از لیدرهای این جریان غیراخلاقی مورد شناسایی قرار گرفته بود، تمامی آن‌ها دستگیر شدند. در میان این افراد یک زن و سه مرد حضور داشتند که تمامی آن‌ها با قرار قانونی راهی زندان شدند. با توجه به گستردگی اقدام‌های صورت گرفته برخی از متهمان متواری شده‌اند که دستگیری آن‌ها هم در دستور کار مأموران قرار دارد.

خبرنگار: عقیل رحمانی

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.