دومین دوره از کارگاه‌های آموزشی رویداد فیلم‌های کوتاه عاشورایی «تصویر دهم» با حضور رضا کیانیان، بهروز شعیبی، محمدرضا دلپاک و حسن حسن‌دوست به صورت حضوری و آنلاین برگزار می‌شود.

کارگاهی با حضور رضا کیانیان، بهروز شعیبی و ...برگزار می‌شود

به گزارش قدس آنلاین، طبق گزارش رسیده، پس از استقبال ویژه علاقمندان از دوره آموزشی اول رویداد «تصویر دهم» با موضوع فیلم‌های عاشورایی، دومین دوره از کارگاه‌های این رویداد برگزار می‌شود.

کارگاه آموزشی دو روزه اجرا و فرم در فیلم کوتاه به همت رویداد «تصویر دهم» در روزهای پنجشنبه و جمعه ۳ و ۴ شهریورماه به مدت ‍۱۲ ساعت به صورت حضوری و آنلاین برگزار می‌شود که اساتید آن مانند دوره اول، از سینماگران برجسته کشور تشکیل شده‌اند.

به گفته محمد رهبر دبیر رویداد، سرفصل‌های دومین دوره آموزشی «تصویر دهم» به شرح زیر است:

کلاس اول با تدریس حسن حسن‌دوست: تدوین؛ کارگردانی دوم

کلاس دوم با تدریس محمدرضا دلپاک: صدا؛ روح فیلم

کلاس سوم با تدریس رضا کیانیان: سفر از محتوا به فرم

کلاس چهارم با تدریس بهروز شعیبی: کارگردانی، انتقال تجربه

علاقمندان می‌توانند برای ثبت‌نام در بخش‌های حضوری و آنلاین کارگاه‌های آموزشی، با شماره «۰۹۱۰۹۲۳۴۲۳۴» دبیرخانه رویداد فیلم کوتاه «تصویر دهم» تماس بگیرند.

بر أساس این گزارش، مهلت دریافت آثار سومین رویداد فیلم کوتاه عاشورایی «تصویر دهم» با مدیریت مجید مجیدی و دبیری محمد رهبر تا ۳۱ شهریورماه در دو بخش فیلم کوتاه و ایده‌های داستانی ادامه دارد.

رویداد فیلم کوتاه عاشورایی «تصویر دهم» که توسط خیریه راه ایمان و با مشارکت عتبه مقدس حسینی (علیه السلام) برگزار می‌شود و قصد دارد در سال جاری با دریافت ایده‌ها با محوریت موضوعات رویداد، از تولید ۲۰ فیلم کوتاه حمایت کند.

انتهای پیام/

منبع: ایسنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.