قدس آنلاین نگاهی دارد به جدیدترین شماره مجلات معتبر جهان در هفته ای که گذشت.

مروری بر مجلات جهان در هفته‌ای که گذشت (قسمت پنجم) + عکس

اشپیگل

هفته نامه اشپیگل چاپ آلمان در تازه ترین شماره خود در میان انتقاد به اعضای دولت این کشور، یکی از چهره ها را متفاوت لقب داده و محبوبیت بالای او را می سنجد. این نشریه با انتشار عکسی از «رابرت هابک» معاون صدر اعظم آلمان، وزیر فدرال در امور اقتصادی و اقدام اقلیمی و یکی از دو رهبر ائتلاف اتحاد ۹۰/سبزها، و با انتخاب تیتر «شخصیت درد کشیده» او را یکی از محبوب ترین سیاستمداران کشور آلمان لقب می دهد و به تلاش ها و صحبت های جسورانه، احساسی و متفاوت او در زمینه های مختلف اشاره کرده و می خواهد به این سوال پاسخ دهد که آیا این فعالیت های او صادقانه و یا ریاکارانه است؟

مروری بر مجلات جهان در هفته‌ای که گذشت (قسمت پنجم) + عکس

اکونومیست

هفته نام اکونومیست در تازه ترین شماره خود در پرونده ای آخرین وضعیت دونالد ترامپ را برای آینده کاری او و انتخابات احتمالی به عنوان ریاست جمهوری آمریکا در سال ۲۰۲۴ مورد بررسی قرار داده است. این نشریه در گزارش خود با تیتر «افسار زده شده» و طراحی روی جلدی که افسار یک فیل «نماد حزب جمهوری خواه» را در دست ترامپ نشان می دهد، معتقد است وضعیت محبوبیت رئیس جمهور آمریکا نزد حزب خود نه تنها رو به زوال نگذاشته بلکه پیشرفت کرده و او به گونه ای این حزب را در کنترل گرفته است.

مروری بر مجلات جهان در هفته‌ای که گذشت (قسمت پنجم) + عکس

کوریه اینترناسیونال

هفته نامه کوریه اینترناسیونال چاپ فرانسه به موج گسترده ورود مهاجر به کشور پرتغال مخصوصا از ایالات متحده و به صورت ویژه از ایالت کالیفرنیا می پردازد. این نشریه در پرونده خود با عنوان «پرتغال کالیفرنیای اروپا» می گوید حجم مهاجرت آمریکایی ها از ایالت کالیفرنیای این کشور به پرتغال و مخصوصا به منطقه لیسبون در چند وقت گذشته چشمگیر بوده است. کوریه اینترناسیونال دلیل این اتفاق را خستگی کالیفرنیایی ها از هرج و مرج در این ایالت و قیمت های بالای آن عنوان کرده و می گوید پرتغال بدون داشتن قوانین رادیکال، فراهم آوردن محیطی امن و قیمت های بسیار ارزان، باعث سکنی گزیدن آمریکایی ها در این کشور شده است.

مروری بر مجلات جهان در هفته‌ای که گذشت (قسمت پنجم) + عکس

نیوزویک

هفته نامه نیوزویک با تیتر «موج ضربه ای» به استقبال انتخابات پیش روی سنای آمریکا رفته است. این نشریه در طراحی روی جلد این شماره خود که ساختمان کنگره آمریکا را فرا گرفته شده توسط موج های آبی و قرمز که از هر دو طرف به سمت آن می آیند نشان می دهد که یادآور رنگ احزاب جمهوری خواه و دموکرات می باشد، معتقد است دو اتفاق بزرگ حاشیه ساز در چند وقت گذشته در ایالات متحده یعنی لغو قانون سقط جنین و همینطور هجوم اف بی آی به منزل دونالد ترامپ برای برگرداندن اسناد محرمانه، باعث بالا رفتن میزان خشم مردم آمریکا شده و این خشم قطعا در انتخابات مهم میان دوره ای کنگره و سنای آمریکا خود را نشان خواهد داد.

مروری بر مجلات جهان در هفته‌ای که گذشت (قسمت پنجم) + عکس

هاروارد بیزینس رِویو

نشریه هاروارد بیزینس رِویو که شش بار در سال توسط کارشناسان اقتصادی دانشگاه هاروارد به چاپ می رسد، در تازه ترین شماره خود در پرونده ای، راه حل هایی سودمند برای کارکنان شرکت ها در دوران پر آشوب اقتصادی به چاپ رسانده است. این نشریه در تیتر این پرونده خود با عنوان «استراتژی هایی برای دوران آشفته» و در طراحی جلدی که یک صندلی اداری را مجهز به کمربند پیشرفته هواپیما نشان می دهد، راه های جدید برنامه ریزی برای آینده ای نامعلوم را به چاپ رسانده است. هاروارد بیزینس رویو همچنین در مقاله ای طریقه کنار آمدن با همکاران سخت گیر در محل کار را برای خوانندگانش آموزش داده است.

مروری بر مجلات جهان در هفته‌ای که گذشت (قسمت پنجم) + عکس

تهیه و تنظیم: امیرمحمد سلطانپور

*بازنشر مطالب دپارتمان ترجمه به منزله تأیید یا رد محتوای آن نیست و صرفا جهت آگاهی مخاطبان قدس آنلاین منتشر می‌شود.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.