مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان با بیان اینکه مخالف حضور جواد نکونام در کادرفنی تیم ملی هستیم گفت: هیچ مکاتبه‌ای در این خصوص با باشگاه نشده اما هر روز شاهد اخباری هستیم که ما را با چالش و تنش مواجه می‌کند.

گرشاسبی: مخالف حضور نکونام در تیم ملی هستیم/ مکاتبه‌ای با باشگاه فولاد نشده است

به گزارش قدس آنلاین حمیدرضا گرشاسبی در واکنش به خبر حضور جواد نکونام سرمربی تیم فوتبال فولادخوزستان در کادر فنی تیم ملی که از سوی احسان اصولی سخنگوی فدراسیون اعلام شد، تاکید کرد: تا این لحظه هیچ ارتباطی در خصوص انتقال نکونام به تیم ملی از سوی فدراسیون فوتبال با ما نشده و هر آنچه مطرح می‌شود به گفت‌وگوی قبلی ما باز می‌گردد.

وی ادامه داد: چندی پیش در این خصوص صحبت شد اما مکاتبه‌ای رسمی در خصوص این انتقال انجام نشده است. از سویی دیگر نظر باشگاه این است که ما در شروع لیگ هستیم و در لیگ قهرمانان آسیا نیز حضور داریم. با این شرایط مخالف انتقال سرمربی فولاد به تیم ملی بوده و هستیم اما نمی‌دانم چرا هر روز یک خبر در این خصوص منتشر می‌شود.

او یادآور شد: تیم فولاد در استراحت است و از امروز بازیکنان به اردو بازخواهند گذشت تا تمرینات را از سر بگیرند. قرار است این تمرینات در تهران دنبال شود تا تیم در آمادگی مطلوب باقی بماند.

گرشاسبی در واکنش به این سئوال که آیا نظر نکونام هم عدم حضور در تیم ملی است، گفت:‌ آخرین باری که من و جواد در این خصوص با هم صحبت کردیم به یک هفته پیش باز می‌گردد که خود او هم مخالف این مساله بود و گفت به تیم ملی نمی‌روم اما اخباری که هر لحظه در این خصوص منتشر می‌شود، تیم و باشگاه فولاد را با تنش و چالش مواجه کرده و امیدوارم هر چه زودتر حل و فصل شود.

منبع: ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.