استاد دانشگاه تهران گفت: برخی چهره های سیاسی به دلیل مصلحت سنجی های دنیوی و ترس از دست دادن پایگاه رای در انتخابات سال اینده، از محکوم کردن اغتشاشات اخیر خودداری کرده و در سنگر دشمن بازی کردند.

کوشکی: سکوت برخی خواص در محکومیت اغتشاشات اخیر، بازی در سنگر دشمن است

محمدصادق کوشکی در گفتگو با قدس آنلاین اظهار کرد: چهره های سیاسی که در محکوم کردن اغتشاشات اخیر سکوت اختیار کردند در حقیقت در سنگر دشمن بازی کردند.

وی افزود:آنها بر این تصور هستند که اگر درباره اغتشاشات و اتفاقات اخیر اظهار نظری کنند پایگاه اجتماعی و سیاسی آنها آسیب دیده و میزان رای های آنها در انتخابات اینده از دست خواهد رفت که این تصور خلاف شان جمهوری اسلامی می باشد.

کارشناس مسائل سیاسی ادامه داد: اگر باور داشته باشیم که جمهوری اسلامی ایران نظامی است که دارای مشروعیت دینی است و برای بقا بهترین و پاکترین فرزندان خود را فدا کرد و به عنوان تنها نظام دینی دنیا وظیفه زمینه سازی ظهور را برعهده دارد و به تعبیر امام خمینی (ره) امانت انبیائ و اولیای الهی دراختیار جمهوری اسلامی ایران است از این رو به خاطر دفاع از این نظام نباید ترس از پایگاه رای داشته و مصلحت سنجی های دنیوی را دخالت داد .

کوشکی تصریح کرد: هر سیاستمداری در هر جایگاهی از نظام اگربه هردلیل و مصلحتی از کلیت و امنیت این نظام دفاع نکند درحقیقت در سنگر دشمن در حال تلاش است و این رویه او قابل پذیرش نیست .

وی افزود: بهانه برخی افراد این است که ما در سال های پیش رو سعی برحضور در انتخابات داریم و هرگونه اظهار نظری پایگاه رای ما رو دچار کاهش خواهد کرد و طیف های مختلفی را ازدست خواهیم داد در حالی که از این موضوع غافل هستند که وقتی بهترین فرزندان این مملکت جان خود را برای صیانت از این نظام فدا کردند این افراد نیز ازپایگاه رای خود باید گذر می کردند، زیرا تجربه نشان داده است که هر کسی برای این نظام آبرو گذاشته است عزت و اعتبار او چند برابر شده است.

خبرنگار: رضاطلبی

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.