جانشین فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی گفت: سناریوی اخیر دشمن در ایران برنامه چندلایه و جنگ ترکیبی تمام عیار علیه نظام جمهوری اسلامی است تا به وحدت و امنیت کشور ضربه بزنند.

سناریوی اخیر دشمن؛ برنامه چندلایه‌ای علیه امنیت است

به گزارش قدس آنلاین، سردار علیرضا یوسفی، امروز پنجشنبه ۵ آبان در چهارمین جشنواره مالک اشتر شهرستان بیرجند یادبود سردار شهید الهیار جابری که به منظور معرفی سطوح موفق سازمانی ناحیه مقاومت بسیج سپاه بیرجند برگزار شد، اظهار کرد: امروز دشمنان قسم‌خورده نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در کنار هم قرار گرفتند و حتی گروه‌هایی که با هم اختلاف جدی دارند در دشمنی کردن با ایران یکپارچه شده‌اند.

جانشین فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی گفت: وحدت و انسجام ملی و امت اسلامی بیشترین نیاز ما در شرایط کنونی است و رمز پیشرفت کشور خواهد بود.

وی با اشاره به تلاش‌های دشمن با امپراطوری رسانه‌ای برای تاثیرگذاری منفی بر افکار مردم به ویژه نوجوانان و جوانان، تصریح کرد: اولین نقش و مأموریت هر کسی باید در جهاد تبیین از درون خانواده خود و بعد از آن در سطح جامعه باشد.

یوسفی با اشاره به اینکه برگزاری جشنواره مالک اشتر در سه سطح شهرستانی، استانی و ملی برگزار می‌شود، افزود: این جشنواره، جشنواره‌ای برای دیده شدن بهترین‌ها در حوزه بسیج در این برهه خاص از انقلاب اسلامی است و پاسداری از نظام وظیفه سنگینی به شمار می‌رود که بسیجیان با استقامت و ثبات قدم در این عرصه حضور دارند.

جانشین فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی بیان کرد: بین این همه تلاش آشکار و نهان بسیج برای صلابت و اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، ارزیابی بسیجیان برای تقدیر از برترین‌ها کار بسیار سختی است؛ شناخت صراط مستقیم، پشتیبانی از راه حق، آماده به کار بودن، شجاعت و قدرت فرماندهی، اطاعت‌پذیری و تقوا از مهمترین ویژگی‌های مالک اشتر به فرموده مقام معظم رهبری است.

یوسفی بیان کرد: دشمن بر روی خواص جامعه متمرکز شده و بسیجیان جزو خواص جامعه محسوب می شوند که باید ضمن هوشیار با افزایش مطالعه درست، تحلیل جامع و درستی از مسائل و وقایع روز داشته باشیم که از راه حق خارج نشویم و باطل را تشخیص دهیم و بتوانیم در بصیرت خانواده و جامعه موثر باشیم.

جانشین فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی با بیان اینکه سناریوی اخیر دشمن در ایران برنامه چندلایه و جنگ ترکیبی تمام عیار علیه نظام جمهوری اسلامی است تا به وحدت و امنیت کشور ضربه بزنند، عنوان کرد: در این مدت از طرفی موضوعات حجاب و فرهنگی را مطرح کردند و از طرف دیگر درصدد دامن زدن به مسائل قومی، قبیله‌ای و مذهبی در کشور هستند.

وی به تلاش دشمن برای اعمال تحریم‌های بیشتر و کمرنگ کردن نقش منطقه ای جمهوری اسلامی اشاره کرد و افزود: نیروی زمینی سپاه رزمایشی در منطقه ارس اجرا کرد و کشورهای که باید پیام این رزمایش را گرفتند و یکی از نکات این عملیات اجرای پل و عبور ادوات سنگین از رودخانه ارس بود.

یوسفی ادامه داد: لانه فساد گروه‌های ضدانقلاب در کشورهای اروپایی است و تمام توان خود را برای برگزاری این تجمع در برلین به کار گرفتند، در حالی که بخشی از تجمع کنندگان برلین اصلا ایرانی نبودند و از گروه های مختلف با پرچم های مختلف حضور داشتند و با اینکه در دشمنی وحدت پیدا کردند اما همین گروه ها با یکدیگر برای دیده شدن پرچم های خود دعوا داشتند.

وی با تسلیت شهادت و مجروح شدن جمعی از هموطنان در اقدام تروریستی حرم شاهچراغ گفت: دشمنان سر دشمنی با جمهوری اسلامی ایران به اتحاد رسیده‌اند و عنصر تروریستی داعش در حادثه شیراز کینه و نفرت را نسبت به مردم این سرزمین نشان داد.

جانشین فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی با بیان اینکه دستاوردهای انقلاب اسلامی و دولت مردمی را باید به درستی برای جامعه تببین کرد، یادآور شد: امروز دولتی پای کار آمده که قرار است گام دوم انقلاب را محقق کند و در حوزه‌های مختلف سیاسی و اقتصادی به دنبال حل مشکلات مردم است.

منبع: خبرگزاری ایسنا

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.