۷ آبان ۱۴۰۱ - ۱۶:۴۰
کد خبر: 823258

سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی اعلام کرد با شرایط فعلی بعید است موضوع بازگشت علی ارسلان به تیم ملی ایران به واقعیت بپیوندد.

واکنش رنگرز به احتمال بازگشت ارسلان

به گزارش قدس آنلاین، حسن رنگرز که بعد از مسابقات جهانی ۲۰۲۲ بلگراد جای محمد بنا را به عنوان سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی گرفت و در اولین آزمون خود توانست تیم امید ایران را به عنوان قهرمانی در مسابقات زیر ۲۳ سال جهان برساند، امروز در نشست خبری رودرروی اصحاب رسانه نشست و به سوالات پاسخ داد.
یکی از سوالات کلیدی با توجه به اتفاقات مسابقات جهانی صربستان، احتمال بازگشت علی ارسلان به ایران بود. این فرنگی کار ایرانی که تابعیت صربستان را دریافت کرده، در حالی که کشتی فرنگی ایران در ۱۰ وزن موفق به کسب مدال طلا نشد، توانست یکی از طلاهای جهان را به نام صربستان ثبت کند.
با توجه به تغییرات کادرفنی، حالا سوال اینجاست که علی ارسلان می تواند به تیم ملی ایران بازگردد یا خیر. حسن رنگرز به این سوال اینگونه پاسخ داد: « موضوع مهاجرت مربوط به فقط ما نیست و ابعاد مختلفی دارد. علی ارسلان قهرمان خوب و دارای شخصیت حرفه ای ارزشمندی است اما طبق قوانین اتحادیه جهانی، تغییر تابعیت به صربستان داده و برای بازگشت به ایران ۲ سال زمان نیاز دارد و شاید اصلا او نخواهد برای ایران کشتی بگیرد. مهاجرت در دنیای ورزش قهرمانی امری رایج است و مختص ما نیست.»
با توجه به این قانون بعید است که ارسلان بخواهد برای بازگشت به تیم ملی ایران دو سال در مسابقات بین المللی کشتی نگیرد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.