۸ آبان ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۱
کد خبر: 823422

رئیس سازمان بسیج دانش‌آموزی گفت: دشمنان ما مخالف ایران قوی هستند چراکه ایران قوی سخنان بسیاری برای گفتن دارد.

دشمنان ما مخالف ایران قوی هستند

به گزارش قدس آنلاین، مجتبی باستان روز یکشنبه در برنامه‌ای که به مناسبت روز بسیج دانش‌آموزی در تبریز برگزار شد، اظهار کرد: روز دانش‌آموز را تبریک و تسلیت می‌گویم؛ تبریک می‌گویم چراکه روز دانش‌آموز و نوجوان است اما تسلیت می‌گویم چون روز شهادت سه تن از دانش‌آموزان این کشور است که در حادثه شاهچراغ ترور و شهید شدند.

وی ادامه داد: بررسی حادثه شاهچراغ چندین نکته دارد؛ اینکه چرا دانش‌آموزان ما را ترور می‌کنند؟ ساحت مدرسه مقدس است و دانش‌آموزان باید پاسخ دهند که چرا دانش‌آموزان ما را ترور کردند، البته دلیل آن مشخص است، در دوران شیوع ویروس کرونا کشورهای استکباری ما را تحریم کردند و داروهای مورد نیاز ما را تأمین نکردند.

وی افزود: یکی از کشورهای استکباری از مسئولین آموزش و پرورش ما نپرسید چرا مدارس را باز نمی‌کنید؟ آنها نمی‌خواهند مدارس ما پر شور و نشاط باشد، چرا دانش‌آموزان ما را شهید می‌کنید؟ ۱۷ هزار شهید ترور در کشور داریم تا چه زمانی می‌خواهید به قتل و کشتارها ادامه دهید؟

باستان خاطرنشان کرد: چرا دانشمندان را ترور می‌کنند؟ ساحت علم و مدرسه باید پاسخگو باشد، چرا با ایران قوی مخالفند؟ چون ایران قوی حرف برای گفتن دارد و جزو رتبه‌های برتر در دنیا است؛ ایران عضو پنج کشور پیشرفته در فناوری هسته‌ای است، رتبه چهارم در فناوری نانو، رتبه نهم مهندسی زیست، رتبه پنجم مهندسی شیمی، رتبه نهم جهان در مهندسی اقیانوسیه، رتبه یازدهم مهندسی هوا و فضا و پانزدهمین کشور در تولید علم با این دلایل با ایران قوی مخالفند و دانش‌آموزان و دانشجویان ما را ترور می‌کنند.

وی در پایان تاکید کرد: یاد و نام شهیدان ترور شاهچراغ را گرامی‌داریم و می‌گوئیم آرتین عزیز یک ایران برای توست.

منبع: خبرگزاری مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.