فرمانده انتظامی آستارا از دستگیری عامل تصادف و مصدومیت یکی از نیروهای مقاومت بسیج در پست ایست و بازرسی در محور ورودی به این شهرستان خبر داد.

عامل مصدومیت نیروی بسیج در پست بازرسی آستارا دستگیر شد

به گزارش قدس آنلاین سرهنگ عبدالعلی شعبانی روز دوشنبه در این زمینه به خبرنگاران گفت: شب گذشته ایست و بازرسی مشترکی از سوی عوامل انتظامی و بسیج در محور ورودی آستارا جهت کنترل تعدادی از خودروهای عبوری برگزار شد.

وی افزود: یک دستگاه خودروی سواری که به سمت لوندویل و آستارا در حال حرکت بود، با بی‌توجهی به هشدارهای پلیسی موجب مصدومیت یکی از عوامل بسیج از ناحیه پا در این پست ایست و بازرسی شد.

فرمانده انتظامی آستارا بیان کرد: بر این اساس خودروی مورد نظر در محل توقیف و راننده متخلف نیز از سوی عوامل انتظامی دستگیر و تحویل مقامات قضایی شد.

وی در ادامه از شهروندان و رانندگان خواست تا برای حفظ نظم و روان شدن وضعیت ترافیکی، به تذکرها و هشدارهای پلیسی توجه کنند و هرگونه مورد مشکوکی را با شماره تماس ۱۱۰ درمیان بگذارند.

شهرستان آستارا با جمعیت حدود ۹۵ هزار نفر در منتهی الیه غرب استان گیلان، در فاصله نزدیک به ۱۷۳ کیلومتری رشت و همجوار با کشور جمهوری آذربایجان واقع شده است.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.