مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب مشهد گفت: ۶۵ میلیارد تومان اعتبارات سفر استانی رییس جمهور برای اجرای طرح های آب و فاضلاب در حاشیه شهر مشهد محقق شده و طرح‌ها در حال اجراست.

۶۵ میلیارد تومان اعتبار سفر رییس جمهور برای آب و فاضلاب حاشیه شهر مشهد محقق شد

به گزارش قدس آنلاین خراسان، حسین اسماعیلیان اظهار کرد: در سفر رییس جمهور و هیات دولت به خراسان رضوی و مشهد ۳۰ میلیارد تومان برای طرح آبرسانی به حاشیه شهر مشهد اختصاص یافته که نیمی از این مبلغ از محل اعتبارات ملی و نیمی از محل اعتبارات استانی است که محقق شده و طرح ها در حال اجراست.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب مشهد اضافه کرد: ۳۵ میلیارد تومان نیز از محل اعتبارات نفت برای بخش اجرای طرح جمع آوری فاضلاب حاشیه شهر اختصاص یافته که مناقصه انجام و طرح ها در حال اجراست.

وی گفت: برای اجرای طرح جمع آوری فاضلاب شهر رضویه نیز ۵۰ میلیارد تومان از محل اعتبارات بخش نفت و ۲۰ میلیارد تومان از محل اعتبارات داخلی وزات نیرو اختصاص یافته که مناقصه اجرای این طرح در حال برگزاری است.

اسماعیلیان افزود: اختصاص ۳۰ میلیارد تومان اعتبار برای ساخت تصفیه خانه فاضلاب با ظرفیت ۴۷ هزار متر مکعب در شبانه روز از دیگر مصوبات این سفر است که بانک عامل برای اخذ تسهیلات مشخص شده است و مناقصه نیز به زودی برگزار می شود.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب مشهد ادامه داد: ۴۵.۵ میلیون یورو نیز برای ساخت تصفیه خانه فاضلاب، با ظرفیت ۱۱۰ متر مکعب در شبانه روز از محل فاینانس خارجی تامین می شود که پیگیری از طریق بانک مرکزی و سازمان سرمایه گذاری در دست اقدام است.

وی گفت: در سفر استانی دولت، سه هزار میلیارد تومان برای طرح‌های تامین آب مشهد اختصاص یافت که اقدامات تخصیصی آن در دست انجام است و هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان از این مبلغ از محل منابع عمومی، هزار میلیارد تومان از محل تهاتر نفت و ۵۰۰ میلیارد تومان نیز از محل اعتبارات داخلی وزات نیرو است.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.