مسئول ایستگاه آتش نشانی شماره یک شهر دوگنبدان مرکز شهرستان گچساران گفت: آتش سوزی در دانشکده نفت و گاز این شهرستان با حضور به موقع نیروهای آتش نشانی و امدادی مهار شد.

آتش سوزی در دانشکده نفت و گاز گچساران مهار شد
به گزارش قدس آنلاین، سید جواد بیعت اصل اظهار کرد: این حادثه ساعت ۵۰ دقیقه بامداد چهارشنبه(امروز) در داخل آزمایشگاه دانشکده نفت و گاز گچساران به وقوع پیوست.

وی بیان کرد: سه گروه از آتش نشانان ایستگاه شماره ۱ و ۲ شهرداری دوگنبدان و آتش نشانی شرکت نفت این شهرستان در کمترین زمان ممکن بعد از اعلام حادثه در محل حاضر شدند.

بیعت اصل با بیان اینکه این آتش سوزی در طبقه دوم این دانشکده اتفاق افتاده بود، ابراز کرد: آزمایشگاه دانشکده نفت و گاز این شهرستان با تمام تجهیزات در این حریق سوخت.

وی با بیان اینکه خوشبختانه این آتش سوزی خسارت جانی نداشته، گفت: حضور به موقع ماموران آتش نشانی این شهرستان در محل حادثه از انفجار ساختمان این دانشکده جلوگیری کرد.

بیعت اصل ابراز کرد: علت این آتش سوزی هم اکنون از سوی کارشناسان در دست بررسی است.

۶۰۷ حادثه امسال شامل سوانح جاده ای، آتش سوزی واحدهای مسکونی، تجاری، مزارع، دفع حیوانات موذی و سایر حوادث در این شهر امدادرسانی شد.

دانشکده نفت وگاز گچساران در سال ۱۳۹۱ در مقطع کارشناسی در رشته‌های شیمی کاربردی، مهندسی پلیمر و در مقطع کاردانی در رشته‌های مکانیک و جوشکاری در این شهرستان افتتاح و اقدام به پذیرش دانشجو کرد.

منبع: الف

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.