امام جمعه موقت بیرجند گفت: بدون شک حضور پرشور مردم بصیر و آگاه استان در راهپیمایی سیزدهم آبان ماه پاسخ کوبنده و دندان‌شکنی به دشمنان انقلاب و نظام جمهوری اسلامی است.

حضور مردم در راهپیمایی ۱۳ آبان پاسخ کوبنده به دشمنان است

به گزارش قدس آنلاین، حجت‌الاسلام محسن مشرفی افزود: ملت ایران از جمله خراسان جنوبی همیشه هوشیار، آگاه و در صحنه بوده و شرایط را به خوبی رصد می‌کنند.

وی اظهار داشت: مردم دست پیدا و آشکار دشمنان قسم خورده را در روزهای اخیر مشاهده می‌کنند.

امام جمعه موقت بیرجند بیان کرد: قسمت عمده حرکت وحشیانه دشمنان خنثی شده و با حرکت‌های عظیم مردمی در ایام شهادت شهدای حرم حضرت شاهچراغ و روزهای قبل از آن محکوم شده است.

وی با بیان اینکه حضور میلیونی مردم در مناسب‌های مختلف پاسخ دندان شکنی به دشمن بود، تصریح کرد: در ۱۳ آبان سالروز تسخیر لانه جاسوسی لازم است باز هم مردم دشمن‌شناس و دشمن‌ستیز ما در صحنه حاضر شده و پاسخ کوبنده و محکمی به استکبار جهانی، صهیونیست و ایادی آنها در منطقه عربستان و همینطور منافقین کور دلی که در شاید در بین مردم مخفی شده باشند، بدهند.

حجت‌الاسلام مشرفی تاکید کرد: این هوشیاری باید خود را در میدان نشان دهد تا دشمنان خیال خام آسیب زدن به نظام مقدس جمهوری اسلامی را از اذهان خود بیرون کنند.

وی عنوان کرد: در گذشت بیش از ۴۰ سال از پیروزی انقلاب اسلامی، حضور جوانان، دانشجویان و سایر در عرصه‌های مختلف علمی، پژوهشی، ورزشی، هنری، اجتماعی، سیاسی و حتی جنگ تحمیلی و دفاع از حرم اهل بیت (ع) در عراق و سوریه حاکی از این است که انقلاب ما پیوسته رویش‌های ارزشمندی داشته است.

امام جمعه موقت بیرجند ادامه داد: پویایی، رشد و بالندگی انقلاب اسلامی و گسترش تفکر عدالت خواهی و آزادی خواهی در سطح منطقه غرب آسیا و کشورهای مظلوم دنیا حاکی از این است جوانان راه را به خوبی شناخته و وسط میدان هستند.

وی گفت: سیزدهم آبان ماه سالروز عزت‌آفرینی دانشجویان و دانش‌آموزان تسخیر کننده لانه جاسوسی است که باید بزرگ داشته شده و رذالت‌های دشمنان بشیریت پاسخ داده شود.

حجت‌الاسلام مشرفی افزود: مردم آگاه، شریف، بصیر و انقلابی استان خراسان جنوبی به ویژه جوانان، نوجوانان، دانشجویان، دانش آموزان باز هم با حضور انقلابی خود پاسخ کوبنده و دندان شکن به دشمنان قسم خورده انسانیت و بشریت خواهند داد.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.