گروه‌های فلسطینی تأکید کردند که بازگشت بنیامین نتانیاهو به قدرت، خشونت و افراط‌گرایی اسرائیلی‌ها علیه ملت فلسطین را افزایش خواهد داد.

گروه‌های فلسطینی: بازگشت نتانیاهو به قدرت خشونت علیه ملت فلسطین را افزایش می‌دهد

به گزارش قدس آنلاین، به نقل از خبرگزاری فلسطین معا، منذر الحایک، سخنگوی فتح گفت: زمانی که جامعه اسرائیل راست‌گرایان افراطی را که مرتکب جنایت‌های زیادی در کرانه باختری، قدس و نوار غزه می‌شوند، انتخاب می‌کند، واضح است که این جامعه یک جامعه تندرو است.

وی گفت: تمام دولت‌های اسرائیلی دولت‌های افراط گرایی هستند. همگی به دنبال الحاق کرانه باختری، مصادره اراضی فلسطینی‌ها، شکستن اراده ملت فلسطین و تقسیم زمانی و مکانی قدس، به حاشیه راندن مسئله فلسطین و عادی سازی روابط هستند. تمام این اقدامات با بازگشت بنیامین نتانیاهو به قدرت ازسرگرفته می‌شود.

الحایک گفت: نزاع و مبارزه با اشغالگران تا زمان استقلال ادامه خواهد داشت. چه نتانیاهو بازگردد و چه برود فرقی نمی‌کند، جنگ ما ادامه دارد چراکه ما صاحبان این سرزمین هستیم و از شهر قدس و حقمان برای آزادی و استقلال دفاع می‌کنیم. نتانیاهو صاحب پروژه ادامه دودستگی است. او به شهرک نشینان گفت که اگر تشکیل یک کشور فلسطینی را نمی‌خواهید پس بهتر است از دودستگی فلسطینی‌ها حمایت کنید.

همچنین حازم قاسم، سخنگوی حماس گفت: جامعه اسرائیل تندروترین و نژادپرست ترسیم سیاستمدار علیه ملت فلسطین را روی کار می‌آورد. این نشان می‌دهد که ما در مقابل چالش بزرگی هستیم و حملات و درگیری‌ها علیه ملت فلسطین و مقدسات بیشتر شده و حتی باعث افزایش تنش و خشونت در کل منطقه می‌شود.

وی گفت: تمام دولت‌های اسرائیلی جنایت‌هایی را علیه ملت فلسطین در کرانه باختری، قدس و نوار غزه انجام داده‌اند. تنش‌ها در مرحله آتی افزایش خواهد یافت به ویژه اینکه مسئولان سیاسی کنونی درباره کرانه باختری و یورش به مسجدالاقصی و همچنین نوار غزه اقدامات خشونت‌بار بیشتری را اتخاذ خواهند کرد. ملت فلسطین قادر به مقابله با این دولت‌ها هستند و از طریق مبارزه قانونی حقوق خود را پس می‌گیرند. جنگ با دشمن تا زمان تحقق تمام اهداف ملی ادامه خواهد داشت.

منبع: خبرگزاری ایسنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.