قدس آنلاین در این پرونده به سراغ چهره کریه و خونین ملکه انگلستان رفته و از پشت پرده اقدامات جنایت‌آمیز او سخن گفته است.

پرونده ویژه ۴ قسمتی رازهای خونین فرشته شیطان صفت

به گزارش قدس آنلاین، شاید بتوان گفت این یکی از سنت‌های تاریخی جبهه شیطان است که همواره وقتی زعمای آن جنایتی مرتکب می‌شوند با تمام توان سعی در پنهان نمودن چهره کریه‌المنظر خویش و تبرئه نمودن خود از جنایاتی دارند که روزگاری با وقاحت تمام مرتکب شده‌اند. ملکه الیزابت دوم نیز از این قاعده مستثنا نیست چرا که سال‌ها پس از اجرای جنایت‌های متعدد انگلستان در ایران بر علیه آزادی و دموکراسی در این سرزمین کهن، امروزه نهادهای مختلف و رنگارنگ تبلیغاتی در این جزیره کوچک، هنوز هم در پی آن هستند که از ملکه سابق انگلستان چهره یک مادر پیر، مهربان و بی‌آزار را بسازند. برای مبارزه با این شانتاز تبلیغاتی، خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی قدس آنلاین در پرونده ویژه رازهای خونین فرشته شیطان صفت به پرده برداری از چهره سیاه ملکه انگلستان برداشته است که در ادامه می‌توانید مطالعه کنید.

یادداشت علی رحمانی: رازهای خونین فرشته شیطان صفت

وقتی رسانه‌های پرطمطراق و البته پر هزینه گروه‌های مختلف ضد انقلاب را می‌نگریم، می‌بینیم همه این رسانه‌ها تقریباً بدون استثنا و به صورت بی وقفه در حال ساختن یک چهره پاک، معصوم و بی‌آلایش از ملکه خونخواری هستند که سال‌های سال تسمه از گرده ملل مستضعف و فقیر جهان کشیده است.در این گزارش با تکیه بر برخی مستندات تاریخی علت بغض و کینه تاریخی و به حق ملت مظلوم ایران و سایر ملل ستمدیده جهان را از او و جنایت‌های تاریخی‌اش بیان می‌کنیم.

گفتگو با عبدخدایی تنها بازمانده جمعیت فدائیان اسلام؛ دست ملکه انگلستان تا مرفق به خون بیگناهان آلوده است

محمد مهدی عبدخدایی مبارز نستوه و تنها بازمانده جمعیت فدائیان اسلام درباره ابعاد و زوایای بخش انگلیسی کودتای ننگین ۲۸ مرداد و نقش ملکه انگلیس در این رابطه با قدس آنلاین گفت‌وگو کرده است.

گفتگو با الهه نوری متخصص حوزه کشورهای آمریکای لاتین: ریشه یابی نفرت دیرینه ملکه انگلستان از آرژانتینی‌ها

با توجه به داده‌های تاریخی بدون کمترین شکی می‌توان به کینه انگلیسی‌ها از مردم آرژاتین و همچنین دشمنی انگلیسی‌ها از مردم آرژانتین را در همین راستا تفسیر و تبیین نمود که از قضا به گواهی تاریخ به ملکه سابق انگلستان نیز تسری یافته بود. برای روشن‌‎تر شدن ریشه‌های عمیق این کینه تاریخی ملکه اسبق انگلستان از ملت آرژانتین، دکتر الهه نوری متخصص برجسته و صاحب نام حوزه مطالعاتی کشورهای آمریکای لاتین با قدس آنلاین گفت‌وگو کرد.

گفتگو با سید کاظم موسوی محقق؛ دوستداران بهائی ملکه انگلیس در بی بی سی فارسی

با توجه به تاریخ نه چندان دور جزیره انگلستان می‌توان این گونه اظهار عقیده کرد که تبحر سرویس‌های متعدد جاسوسی و نیز بنگاه‌های سخن پراکنی این کشور در امر تبلیغات سیاسی بر کسی پوشیده است اما شاید با کمی قاطعیت بتوان گفت در این میان بخش فارسی بی بی سی که به منظور همسو ساختن فارسی زبانان سراسر جهان با سیاستهای حکومت ملکه انگلستان راه اندازی شده است تافته‌ای جدا بافته است. به همین منظور قدس آنلاین گپ و گفتی با استاد سید کاظم موسوی محقق پرتلاش عرصه جریان‌های انحرافی داشته است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.