گروه مقاومت عرین‌ الاسود، جزئیات عملیات فریب نیروهای ویژه رژیم صهیونیستی و کشاندن آن‌ها به شهرک قدیمی نابلس را فاش کرد.

عرین الاسود فاش کرد: جزئیات عملیات فریب نیروهای ویژه صهیونیست در نابلس

به گزارش قدس آنلاین، گروه مقاومت «عرین الاسود»، صبح امروز (یکشنبه، ۲۰ نوامبر)، نیروهای ویژه اسرائیلی را در صبح روز شنبه به داخل شهر قدیمی نابلس کشانده است و برای آنها کمین گذاشته و با تیراندازی شدید و استفاده از مواد منفجره از سه محور، آنها را غافلگیر کرده است.

در بیانیه مطبوعاتی این گروه مقاومتی آمده است که اکنون با تاکتیک متفاوتی با رژیم اشغالگر برخورد می‌کند و رهبران و سربازان خود را پنهان کرده و این امر منجر به قطع جمع‌آوری هرگونه اطلاعات درباره عرین الاسود شده است و اشغالگران و مزدورانشان دیگر هیچ اطلاعاتی درباره این گروه مقاومتی ندارند.

در ادامه این بیانیه از شهروندان فلسطینی خواسته شده که هیچ عکسی از هیچ مبارز مقاومتی را در شبکه‌های اجتماعی منتشر نکنند و حتی در وسایل شخصی نگه ندارند.

عرین الاسود همچنین خواستار عدم تصویربرداری از هیچ مبارز مقاومتی و ضبط فیلم‌های دوربین‌های نظارتی نصب شده در مقابل منازل و مغازه‌ها شد با توجه به اینکه این تصاویر اکنون «به شمشیری بر گردن رزمندگان مقاومت تبدیل شده است».

بر اساس این بیانیه، ارتش اشغالگر تلاش می‌کند تا این دوربین‌ها را هک و تحرکات نیروهای مقاومت را زیر نظر قرار دهد.

این بیانیه، چندین هفته پس از ترور شماری از رهبران و اعضای آن و گذشت چند روز از ادعای تل‌آویو به مهار این گروه مقاومتی منتشر شده است.

صبح روز شنبه، درگیری مسلحانه شدیدی میان نیروهای مقاومت فلسطین و اشغالگران پس از یورش نیروهای ویژه رژیم صهیونیستی به شهرک قدیمی شهر نابلس روی داد.

اشغالگران، طی یورش روز شنبه، محله «الیاسمینه» و «حوش العطوط» در شهرک قدیمی را محاصره کردند و دو جوان فلسطینی به نامهای محمود حسنین و عبدالفتاح الدلال را دستگیر کردند اما قبل از عقب‌نشینی از شهر نابلس، محمود حسنین را آزاد کردند و نفر دوم را پس از رسیدن به اردوگاه حواره در جنوب نابلس آزاد کردند.

چندی پیش گروه مقاومت «عرین الاسود» با انتشار بیانیه‌ای رژیم صهیونیستی را تهدید و اعلام کرد که این رژیم از شدت حملات و غافلگیری آن‌ها در کرانه باختری حیرت زده و شوکه می‌شود.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.