پیش از شروع دیدار امشب آلمان و اسپانیا، مصاحبه هانسی فلیک، سرمربی آلمان، در زمین چمن استادیوم البیت با صحنه‌های جالبی همراه بود.

مهمانان ناخوانده فلیک: مگس‌پرانی در البیت

به گزارش قدس آنلاین، درحالیکه نیمه اول دیدار آلمان و اسپانیا که از دقایقی پیش آغاز شده چنگی به دل نزد هواداران آلمانی فعلا که دو تیم با تساوی بدون گل به رختکن رفته‌اند مشغول شوخی کردن با مصاحبه هانسی فلیک با یک تلویزیون آلمانی هستند که لحظاتی پیش از شروع مسابقه انجام شد.

بازی امشب برای هانسی فلیک و شاگردانش در حکم بازی مرگ و زندگی است چرا که مانشافت بازی اول خود را به شکلی غیرمنتظره در مقابل ژاپن واگذار کرد. آلمان در بازی امشب مقابل اسپانیا نمی‌تواند شکست بخورد ولی فلیک در لحظات پیش از شروع بازی سعی داشت تصویری آرام و شاد از شرایط داخلی تیمش را به مخاطبان آلمانی منتقل کند.

درحالیکه خبرنگار شبکه آلمانی ZDF دقایقی پیش از شروع بازی روی چمن استادیوم البیت به سراغ فلیکی رفت بازیکنان آلمان برای گرم کردن وارد زمین شده بودند.

مهمانان ناخوانده فلیک: مگس‌پرانی در البیت

اما به محض اینکه فلیک مصاحبه‌اش با سه‌ون فوس، خبرنگار این شبکه، را آغاز کرد هجوم مگس‌ها عملا صحبت کردن را برای او دشوار کرده بود. فلیک بارها با حرکت دست سعی کرد مگس‌ها را دور کند ولی در این کار توفیقی نداشت. هم او و هم خبرنگار ZDF به شدت در حال مگس‌پرانی بودند تا این مصاحبه کوتاه به پایان برسد. فلیک در نهایت با لبخند به دوربین گفت:" فکر کنم وضعیت خنده‌داری پیدا کرده‌ایم. حتما مسخره‌مان می‌کنند".

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.